ZACHĘTA DO SKORZYSTANIA – PRZYGOTUJ SIĘ NA PROMOCJE, KTÓRE ZACHĘCĄ DO ZAKUPU

Jeśli chodzi o prezentowanie zniżek na różne zabiegi, to niezależnie od tego, czy to jest obniżka procentowa czy konkretna kwota, zawsze warto pokazywać cenę. Dlaczego? Bo przejrzystość cenowa jest ważna dla klientek – od razu powinny widzieć, ile dokładnie zaoszczędzą.

Zrezygnuj z konwencjonalnego podejścia, w którym ukrywasz ceny. Jeśli budujesz wizerunek luksusowego salonu na Instagramie, ale nie pokazujesz cen, może to skutkować tym, że klientki pomyślą, że u Ciebie jest drogo i nawet nie zainteresują się Twoją ofertą.

1. Bieżące prezentowanie cen

Miałam niedawno wiele konsultacji z kobietami z ekskluzywnych salonów o eleganckim wystroju. Ceny były przystępne, ale nigdzie nie były publikowane. Porównałam to z innym miejscem, gdzie ceny regularnie się pojawiały. Który salon myślisz, że przyciągnął większą uwagę? Tak, ten drugi, który poza estetyką prezentował także ceny. Często właścicielki, które pokazują cenę, wracają do mnie z feedbackiem, że klientki im powiedziały, że widziały, że są u nich dobre marki, dobre sprzęty, a ceny przystępne, wiedzą za co się płaci.

2. Demonstracja wartości

Pokazywanie ceny to nie tylko liczba w cenniku czy w social mediach. To szansa, aby pokazać klientkom, ile dokładnie zaoszczędzą, co otrzymają w ramach oferty i dlaczego warto skorzystać właśnie z Twoich usług. Zadbaj o to, aby to było widoczne i zrozumiałe – to klucz do przekonania klientki do wartości Twoich usług.

3. Motywacja do zakupu poprzez zniżki

Unikaj ciągłych promocji, ponieważ przyciągną jedynie łowców okazji. Zamiast tego, oferuj atrakcyjne zniżki o wartości minimum 20%. Stosuj promocje rzadziej, ale bardziej odczuwalnie – to zdecydowanie bardziej przyciągnie klientki zainteresowane jakością, a nie tylko ceną.

4. Zasada niedostępności

Kiedy stosujesz zasadę niedostępności, czyli ograniczenia ilości dostępnych zabiegów, voucherów czy terminów, zwiększasz pożądalność oferty. Klientki czują się ważne, decydując się na coś, co nie jest dostępne dla każdego. My na przykład wykorzystałyśmy tę zasadę w trakcie walentynek. Wybrałyśmy terminy, kiedy możemy wykonać usługę masażu dla dwojga i tylko te konkretne terminy wrzuciłyśmy na stories, bo inne po prostu są niedostępne.

5. Podbijaj pozytywne opinie

Kiedy prezentujesz zabiegi i ceny, dołącz opinie z Booksy, Google czy Facebooka. Pokaż klientkom, że Twoje usługi są cenione, a opinie innych potwierdzają wysoką jakość. To nie tylko informacja, ale również bodziec do skorzystania z oferty.

6. Zabiegi specjalne i dodatki

Kiedy omawiasz konkretny zabieg i jego cenę, podkreśl dodatki, np.: presoterapia, może dodatkowa maska na twarz, bądź kolejna warstwa kwasu. Wcześniej przez stories pokaż, co klientki mogą dodatkowo wybrać podczas wizyty. Komunikuj to wcześniej, aby klientki wiedziały, co mogą dodać podczas wizyty.

📝🤍Zadanie dla Ciebie:

Pamiętaj, że kluczem do skutecznych promocji jest odpowiednia komunikacja i przygotowanie. Trzymam kciuki za to, aby Twoje promocje przyciągały klientki i przynosiły oczekiwane rezultaty!

Szukasz inspiracji i wskazówek na bieżąco?


Zapraszam do zapisu do newsletter dla branży beauty (co tydzień we wtorek wskazówka sprzedażowa, marketingowa, o zespole i case study). 

Wersja PREMIUM (pełna): https://mailingr.co/c/prod_LP44r2MTuzmYjo?priceId=price_1M6vidC7KMs6gOiezoApA0lZ

Wersja FREE (skrócona): https://beautyboss.pl/beautynews

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts