JAK BUDOWAĆ WIZERUNEK EKSPERTA?
8 KROKÓW DO WYŻSZEJ SPRZEDAŻY W TWOIM SALONIE Chciałabym opisać temat, który ostatnio często do mnie powraca – jak budować wizerunek eksperta. Kiedyś myślałam, że autorytet buduje się głównie przez przekonanie
8 KROKÓW DO WYŻSZEJ SPRZEDAŻY W TWOIM SALONIE Chciałabym opisać temat, który ostatnio często do mnie powraca – jak budować wizerunek eksperta. Kiedyś myślałam, że autorytet buduje się głównie przez przekonanie
Jeśli chodzi o prezentowanie zniżek na różne zabiegi, to niezależnie od tego, czy to jest obniżka procentowa czy konkretna kwota, zawsze warto pokazywać cenę. Dlaczego? Bo przejrzystość cenowa jest ważna dla klientek –
Aby zbudować w swoim salonie wizerunek luksusowej marki, musisz skupić się na tym, co najbardziej przyciąga klientki – marka luksusowa to nie to, czego klientki potrzebują, ale to, czego bardzo chcą.
Dołącz do programu ambasadorskiego BeautyCheck i odkryj, jak wiele możesz zyskać! Jako ambasador: Jednym ze zbliżających się wydarzeń jest Event Jogowy „Zielona Joga: Innowuj, Oddychaj, Odnawiaj” – czyli
Czy wiesz, że każdego roku przemysł papierniczy przyczynia się do wycięcia około 4 miliardów drzew?! To stanowi znaczący udział w globalnej deforestacji, co negatywnie wpływa na bioróżnorodność oraz przyczynia się do zmian klimatycznych. Produkcja
PROSTA DROGA DO DUŻYCH EFEKTÓW Kiedy myślisz o marketingu dla Twojego salonu beauty, pierwsze, co przychodzi Ci na myśl, to pewnie kampanie reklamowe, media społecznościowe, może współpraca z influencerami. Wszystko to są doskonałe strategie, ale…
Papierowe dokumenty to w wielu miejscach beauty nadal standard. Przechowywanie ogromnej ilości papierowych kart zabiegowych, notatek i raportów zajmuje dużo miejsca, a ich odnalezienie jest czasochłonne. Ponadto, papier jest
Zgoda wizerunkowa to krótki dokument, który pozwali zabezpieczyć Twoje miejsceBeauty przed nieprzewidzianymi konsekwencjami prawnymi związanymi zwykorzystaniem, utrwalaniem i powielaniem zdjęć oraz materiałów audio-wizualnychTwoich pracowników. W dobie wszechobecnego marketingu i cyfryzacji, w tym takżedążenia do dzielenia się
PROSTE NARZĘDZIA I WSKAZÓWKI Chciałabym przedstawić Ci proste narzędzia wspierające sprzedaż, które mogą pomóc w zwiększeniu zadowolenia klientek oraz w budowaniu ich lojalności. Te wskazówki mogą wydawać się oczywiste, ale często są pomijane
12 spotkań, które zmienią Twoją markę! Już od 10 września! Przeprowadzę Cię przez 6 intensywnych webinarów oraz 6 sesji z gośćmi specjalnymi, które pomogą Ci zrozumieć i wdrożyć kluczowe elementy luksusu w Twoim
BeautyBoss
Aleksandra Mazalon
NIP: 9532763938
Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Aleksandry Mazalon newslettera zawierającego treści informacyjne i marketingowe dotyczące portalu beautyboss.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts
Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts