Regulamin Sklepu Internetowego

§ 1

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://beautyboss.pl.
    2. Sklep internetowy jest prowadzony przez Aleksandrę Mazalon prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Aleksandra Mazalon, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ul. Gersona 9/30, 85-305 Bydgoszcz, NIP: 9532763938, REGON: 382692453, e-mail: aleksandra@beautyboss.pl, numer telefonu: 666 335 393.
    3. Wskazane poniżej terminy użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:
Cena cena brutto Produktu podana na stronie internetowej Sklepu;
Formularz Zamówienia funkcjonalność Sklepu pozwalająca na złożenie Zamówienia poprzez wskazanie i dodanie Produktu do elektronicznego koszyka oraz wyboru sposobu płatności; 
Klient osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu;
Konsument Klientbędący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej zamówienia Produktu niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową; postanowienia regulaminu dotyczące Konsumenta stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością̨ gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Sklep  sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny na stronie internetowej pod adresem https://beautyboss.pl;
Sprzedawca  podmiot, o którym mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu;
ProduktTreści cyfrowe oferowane przez Sprzedawcę do zakupu za pośrednictwem Sklepu, w tym e-booki, webinary, ilustacje, grafiki, wzory dokumentów, o tematyce szczegółowo opisanej w Sklepie; 
Treść cyfrowatresć cyfrowa w rozumieniu ustawy z  30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
Umowa umowa sprzedaży Produktu, zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość;
Zamówienie prowadzące do zawarcia Umowy oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj Produktu, który Klient chce zamówić, sposób zapłaty oraz dane Klienta.
  1. W celu prawidłowego korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, konta poczty internetowej oraz posiadanie aktualnej przeglądarki internetowej (na przykład: Microsoft Edge, Chrome, Firefox, Opera w wersji 33 lub wyższej albo Safari). W przeglądarce internetowej powinna być włączona obsługa JavaScript i plików cookies.
  2. Warunki techniczne, jakie musi spełniać urządzenie Klienta, niezbędne do korzystania z zakupionego Produktu, wskazane są każdorazowo w opisie danego Produktu w Sklepie.
  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych w Sklepie, Sprzedawcapodejmie odpowiednie środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby postronne danych przesyłanych przez Internet. 
  4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz dobrymi obyczajami. W szczególności nie może on dostarczać treści o charakterze bezprawnym lub naruszającym jakiekolwiek prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. 
  1. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
    1. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu umożliwia Klientom dodanie Produktu do elektronicznego koszyka oraz udostępnienie Formularza Zamówienia w celu zawarcia Umowy („Usługa Dotycząca Umów”). 
    2. Wszystkie usługi świadczone drogą elektroniczną, o których mowa w pkt. 2.1. Regulaminu, Sprzedawca świadczy bezpłatnie.
    3. Usługa Dotycząca Umów jest jednorazowa i ulega zakończeniu z momentem złożenia przez Klienta Zamówienia (kliknięcia odpowiedniego przycisku) albo opuszczenia przez niego strony z Formularzem Zamówienia bez złożenia Zamówienia. Przed złożeniem Zamówienia, Klient ma prawo do zrezygnowania ze złożenia Zamówienia w dowolnym momencie.
    4. Złożenie Zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia wymaga dokonania czynności, o których mowa w pkt. 3 Regulaminu. 
    5. Klient ma prawo złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych elektronicznie, o których mowa w niniejszym paragrafie. Reklamacja może zostać złożona w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy wskazane w pkt. 1.2. Regulaminu.
    6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  2. ZAMÓWIENIA
    1. Klient może przeglądać Produkty dostępne w Sklepie, a następnie je zamawiać po wypełnieniu Formularza Zamówienia i potwierdzeniu zawarcia Umowy.
    2. Sprzedawca umożliwia Klientom dokonywanie zamówień Produktów dostępnych w Sklepie. Szczegółowe opisy Produktów są dostępne na stronie internetowej Sklepu.
    3. W celu zawarcia Umowy Klient musi złożyć Zamówienie. Złożenie Zamówienia wymaga kolejno:
      1. wyboru Produktu przez dodanie go do elektronicznego koszyka poprzez kliknięcie odpowiednich przycisków;
      2. wypełnienia aktywnych pól Formularza Zamówienia i podania wymaganych (obowiązkowych) danych;
      3. wyboru sposobu płatności spośród opcji dostępnych w Formularzu Zamówienia;
      4. zaznaczenia odpowiedniego pola pod Formularzem Zamówienia, poprzez które Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia;
      5. potwierdzenia złożenia Zamówienia, które następuje poprzez kliknięcie odpowiednio oznaczonego przycisku. 
    4. Kliknięcie odpowiednio oznaczonego przycisku jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty Ceny.
    5. Na mocy Umowy dotyczącej Produktu, Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Klienta własność Produktu zamówionego przez Klienta i wydać mu ten Produktu, a Klient zobowiązuje się zapłacić Sprzedawcy Cenę w terminie określonym w Regulaminie. 
    6. Produkty zamówione za pośrednictwem sklepu zostaną przesłane na adres e-mail Klienta wskazany przez niego podczas składania Zamówienia.
    7. Produkt jest w formie wskazanej w opisie danego Produktu w Sklepie.
    8. Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania Klientowi Produktu w ciągu 24 godzin (w dni robocze) liczonych od dnia zaksięgowania należnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy lub otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia dokonania przelewu – w przypadku płatności z góry szybkim przelewem online.
    9. Klient jest zobowiązany do podania w Formularzu Zamówienia danych prawidłowych i zgodnych z rzeczywistością.
    10. W trakcie procedury składania zamówienia – aż do momentu naciśnięcia odpowiednio oznaczonego przycisku, Klient ma możliwość rezygnacji z Zamówienia lub dokonywania w nim zmian, tj. wyboru innego Produktu, sposobu płatności, oraz danych do wysyłki. 
    11. Sprzedawca nie umożliwia za pośrednictwem Sklepu dodawanie opinii na temat Produktów dostępnych w Sklepie. 
    12. Produkty sprzedawane w Sklepie ze względu na swoją specyfikę nie wymagają aktualizacji dla zachowania ich zgodności z Umową.
  3. CENA
    1. Cena Produktów jest każdorazowo podana podczas dokonywania zakupu w Sklepie. 
    2. Podana cena jest wyrażona w PLN.
    3. Kwotą należną Sprzedawcy jest kwota podana w podsumowaniu Zamówienia w chwili dokonywania zakupu przez Klienta. 
    4. Ceny Produktów mogą ulegać zmianie. Aktualne ceny są podane w Sklepie. 
    5. Sprzedawca nie dostosowuje Ceny do Klientów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji (profilowanie).
    6. W przypadku obniżki Ceny (promocji) Produktu, Sprzedawca poinformuje Klienta za pośrednictwem Sklepu o najniższej Cenie tego Produktu w ciągu ostatnich trzydziestu dni przed wprowadzeniem obniżki.
  4. SPOSOBY I RODZAJE PŁATNOŚCI
    1. Opłacenia złożonego w Sklepie Zamówienia Klient dokonuje w formie przedpłaty za pomocą bankowości internetowej (płatność z góry szybkim przelewem online), przy użyciu wybranej przez siebie platformy płatniczej.
    2. Płatność, o której mowa w pkt. 6.1. jest realizowana za pośrednictwem operatorów zewnętrznych: PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., z siedzibą w Luksemburgu (numer w rejestrze handlowym: R.C.S. Luxembourg B 118 349, numer VAT: LU22046007) oraz Tpay (Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, KRS: 0000412357), będących dostawcami  usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych. 
    3. Szczegóły i regulamin płatności za pośrednictwem platformy PayPal dostępne są na stronie internetowej www.paypal.com.
    4. Szczegóły i regulamin płatności za pośrednictwem platformy Tpay dostępne są na stronie internetowej www.tpay.com.
    5. Klient nie może łączyć różnych form płatności przy jednym Zamówieniu. 
  5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    1. Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. 
    2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy lub na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy podany w Regulaminie. 
    3. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. Skorzystanie przez Konsumenta z wzoru formularza nie jest obowiązkowe. 
    4. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.  
    5. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy umowę uważa się za niezawartą. 
    6. Sprzedawca niezwłocznie (nie później niż w terminie czternastu dni) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności.
    7. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    8. Zgodnie z art. 38 ust. 1  pkt 13)ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1.
  6. REKLAMACJE
    1. Sprzedawca dostarcza Treści cyfrowe zgodne z Umową. Jeśli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową, Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za doprowadzenie do jej zgodności z Umową na postawie przepisów rozdziału 5b ustawy o prawach konsumenta. 
    2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
    3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
    4. Konsument ma obowiązek współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej z Umową wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta. W przypadku braku współpracy domniemania, o których mowa w pkt. 7.2. i 7.3. powyżej nie mają zastosowania.
    5. W przypadku, gdy Treści cyfrowe dostarczone Klientowi są niezgodne z Umową, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające Sprzedawcy identyfikację Klienta i przedmiotu transakcji (takie jak np. imię i nazwisko, datę zakupu). W przypadku braku podania odpowiednich danych Sprzedawca może zwrócić się do Klienta o ich uzupełnienie. 
    6. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawcy: aleksandra@beautyboss.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
    7. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Po rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca informuje Klienta o tym, czy uznaje jego żądanie za zasadne. 
  7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
    1. Na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma ODR, utworzona na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców umożliwiający im pozasądowe rozstrzyganie sporów objętych ww. rozporządzeniem. 
    2. W przypadku sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą dotyczącego złożonej przez Konsumenta reklamacji, Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma w szczególności prawo do złożenia wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym lub skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta. 
    3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej www.uokik.gov.pl.
  8. DANE OSOBOWE
    1. Administratorem danych osobowych jest Aleksandra Mazalon prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Aleksandra Mazalon, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji  o Działalności Gospodarczej, ul. Gersona 9/30, 85-305 Bydgoszcz, NIP: 9532763938, REGON: 382692453, e-mail: aleksandra@beautyboss.pl, numer telefonu: 666 335 393.
    2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się̨ zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”), a także zgodnie z Regulaminem i Polityką Prywatności. 
    3. Usługodawca zapewnia ochronę danych osobowych, które przetwarza. W szczególności Usługodawca stosuje odpowiednie zabezpieczenia techniczne i środki organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. W szczególności zabezpiecza on dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
    4. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. 
  9. ZMIANA REGULAMINU
    1. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany niniejszego regulaminu z powodów takich jak zmiana przepisów prawa, zmiana danych podawanych w formularzach lub zmiana funkcjonalności Sklepu.
    2. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę – który każdorazowo nie będzie krótszy niż 7 dni od dnia udostępnienia nowego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu. 
    3. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa i obowiązki stron powstałe przed dokonaniem takiej zmiany, w szczególności w przypadku Umów zawartych za pośrednictwem Sklepu, zmiana Regulaminu nie dotyczy zamówień złożonych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. 
  10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu pod adresem https://beautyboss.pl.oraz w siedzibie Sprzedawcy. 
    2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny, a w przypadku Konsumentów także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta. 
    3. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących Regulaminu Klientowi przysługuje prawo do kontaktu ze Sprzedawcą, drogą elektroniczną na wskazany adres email.
    4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
    5. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.

Załączniki:

  • Wzór formularza odstąpienia od Umowy

Wzór formularza odstąpienia od Umowy zawartej na odległość (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


_____________________
(miejscowość i data)

Dane Konsumenta

Imię i Nazwisko: _____________________

Adres: _________________

Adres e-mailowy: ____________________

Tel. kontaktowy: _____________________

Numer zamówienia/data zawarcia Umowy: _____________________

Aleksandrę Mazalon 

ul. Gersona 9/30

85-305 Bydgoszcz 

aleksandra@beautyboss.pl

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2017 r. poz. 683) odstępuję od umowy zawartej w dniu ______________________ dotyczącej _________________________.

W związku z powyższym wnoszę o: _____________________

_____________________
(podpis konsumenta)

Wzór formularza reklamacji

_____________________
(miejscowość i data)

Dane 

Imię i Nazwisko: _____________________

Adres: _________________

Adres e-mailowy: ____________________

Tel. kontaktowy: _____________________

Numer zamówienia/data zawarcia Umowy: _____________________

Aleksandrę Mazalon 

ul. Gersona 9/30

85-305 Bydgoszcz 

aleksandra@beautyboss.pl

REKLAMACJA

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu  _____________________ Produkt, tj. ____________________________________________________________ jest  niezgodny z Umową. 

Niezgodność z umową polega na _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. 

Niezgodność z Umową została stwierdzona w dniu _____________________.

Z uwagi na powyższe żądam:

____________________________________

_____________________
(podpis klienta)

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts