Jak ustalać ceny
w branży beauty?

Jak ustalać ceny
w branży beauty?

Aleksandra Mazalon & Ewa Gadomska
Edukuj się z nami! KUP TERAZ

49,00 

O produkcie:

Opis

Wycena produktów i usług na pozór wydaje się prostym zadaniem… ale bardzo szybko wiele osób odkrywa, że nie jest to w danym biznesie zrobione poprawnie. Odpowiadając na potrzebę wyznaczania cen usług beauty – powstał ten ebook, wskazujący na wszelkie aspekty jakie warto, a wręcz trzeba wziąć pod uwagę wyznaczając ceny usług i produktów.

Mamy na celu rozwijać Twoją edukację finansową, poszerzyć twoją świadomość i… pomóc Ci lepiej zarabiać.

 

Co zyskasz dzięki temu ebookowi?

  • nauczysz się wyceniać swoją pracę, produkty/usługi,
  • nauczysz się prezentować ceny tak, aby eksponować wartość produktu,
  • dowiesz się, jak klienci postrzegają ceny i jak to wykorzystać w sprzedaży,
  • poznasz najważniejsze zasady negocjacji i sposobów rozmawiania o cenach/wynagrodzeniu,
  • nauczysz się swobodnie rozmawiać o pieniądzach,
  • wzmocnisz swoją pozycję na rynku,
  • wreszcie osiągniesz satysfakcjonujące wyniki finansowe,
  • gotowe rozwiązania, które już dzisiaj możesz zastosować w swoim biznesie.

 

 

 

 

Poznaj autorki tego ebooka! To bardzo mocne połączenie!

 

Aleksandra Mazalon

EKSPERT DS. BUDOWANIA SILNYCH MAREK BEAUTY

Od wielu lat związana ze stanowiskami menedżerskimi i zarządzającymi w branży beauty. Ukończyła studia z zakresu Public Relations, Doradztwa i Coachingu. Jest autorką kursów online, e-booków czy Akademii BeautyBoss.

Wspiera, edukuje, inspiruje i dzieli się sprawdzonymi rozwiązaniami w ramach społeczności www.beautyboss.pl. Pomaga zarządzać i ustrukturyzować biznes beauty (w obszarach PR, marketingu, motywacji pracowników, sprzedaży, rentowności usługi i produktów itp.), wznosząc go na wyższy poziom.

 

Ewa Gadomska

STRATEŻKA BIZNESU

Strateżka biznesu, która na co dzień zajmuje się rozwojem firm. Specjalizuje się w tworzeniu modeli biznesowych i skalowaniem biznesów, a jej ulubionym segmentem rynku jest segment premium.

Pierwszą firmę założyła w wieku 19 lat, a od 10 lat pomaga małym i średnim biznesom stawać się bardziej dochodowymi. Bogate doświadczenie w różnych branżach z powodzeniem przekłada na sukcesy swoich klientów. W internecie, w ramach projektu girlboss.in, koncentruje się na działalności edukacyjnej skierowanej do przedsiębiorczych kobiet.

KUP TERAZ