Ulepszaj to co już masz

Nie szukaj wymówek, tylko ROZWIĄZAŃ! 

Myślimy dużo o kreatywności, o wymyślaniu nowości. A czy dbamy o to co już mamy?
Często słyszę „chciałabym”, „nie mam na to budżetu”, a doceń to, co masz! A uwierz, ze masz wiele:

  • Jasno określone zabiegi jakie wykonujesz.
  • Zespół.
  • Grupę aktualnych i potencjalnych nowych klientów.
  • Obsługę klienta, którą każdego dnia możesz ulepszać w salonie.
  • Broszury/plakaty informacyjne.
  • Social media (w tym GENIALNY Instagram! Czyli taki, który przyciąga swoją estetyką i przekazywanymi wartościowymi treściami w postach i stroies).

W książce, którą polecam ZERO TO ONE – Peter Thiel, możemy przeczytać i uświadomić sobie, że trudno dziś być PIERWSZYM na rynku (chodź mocno trzymam za Was kciuki!), ale wszystko można ulepszyć jak: Yahoo – Google, noclegi – Airbnb, taxówki – Uber itp.
– Jak ulepszasz to, co już masz?
– Jak ulepszasz swój biznes, korzystając z narzędzi, które już są na rynku?
– Jak ulepszasz materiały reklamowe, na które i tak wydajesz pieniądze?

W kontekście ulepszania, łap wskazówkę o elemencie reklamowym, który ma większość osób w swoim biznesie i inwestuje w niego na starcie otwierania biznesu. Mowa o …

WIZYTÓWKACH – jaką pełnią u Ciebie funkcje?

One nie powinny mieć roli tylko informacyjnej! 
Jak sama nazwa wskazuje, one mówią o nas, zanim sami zaczniemy się promować. Są naszym sposobem na „dobre pierwsze wrażenie”. I tak w nie inwestujemy … róbmy to „z głową”.

Oprócz estetyki – mogą intrygować, przedstawić naszą kluczową ofertę, informować o haśle firmowym czy być tak piękne, że chce się od razu je wykorzystać w tle do zdjęcia (element Instagramowy).

 

WAŻNE! Inwestując w materiały reklamowe, sprawdź, czy ma on chociaż 2-3 znaczenia.
Jak to sprawdzić? Spójrz na swoje materiały i odpowiedz na pytania:
– Czy bez słów sprzedają Twoje najważniejsze usługi?
– Czy sugerują, by „coś z tym zrobić”?
– Czy można je wykorzystać na kilka sposobów? Np. wizytówko-pocztówka jako motyw do włożenia do ramki, przypięcia jej na tablice czy wykorzystanie jako zakładka do książki?

  

Jeśli odpowiedź na każde pytanie brzmi TAK – Gratuluję!
Jeśli NIE, pamiętaj, że wszystko może mieć WIELE ZNACZEŃ. I tak masz m.in. wizytówkę, ULEPSZ JĄ!

 

 

 

Jeśli potrzebujesz pomocy, chętnie przeprowadzę dla Ciebie audyt Twoich działań w sieci (strona, facebook, instagram) oraz spojrzę na Twoje materiały i pomogę Ci je ulepszyć! Szczegóły o konsultacjach znajdziesz TUTAJ.

Aleksandra

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts