Tajniki silnej marki w branży beauty

Kosmetolog sprzedaje dopiero w 4 kolejności, a potencjalnego i aktualnego klienta źródło wiedzy, czy budowania sobie opinii o salonie w większości przypadków jest SIEĆ.

Poukładaj to! Łap kilka wskazówek od czego zacząć, by być skutecznym w sieci, jak i podczas wizyty gościa w salonie!

1. Mów spójnym językiem – w sieci, podczas rozmowy telefonicznej, jak i podczas wizyt. To, że jest osoba oddzielna do prowadzenia social media, nie oznacza, że zespół nie wie – jakie, i w jaki sposób są prowadzone komunikaty w social media – i w drugą stronę.

2. Zadbaj o standardy – w szczególności obsługi klienta i zadań na poszczególnych stanowiskach m.in. kosmetolog/recepcja. Pozwoli to wprowadzić Ci skuteczne nawyki, które będą wpływały na silną i stabilną markę beauty, eliminując codzienny chaos.

3. Włącz emocje! To one w końcu najlepiej sprzedają i wpływają na to, że ktoś o nas pamięta, do nas wraca i bezinteresownie poleca nas dalej.

Działaj skutecznie, na każdej z tych płaszczyzn – gdy klient jest na wizycie w miejscu #beauty, jak i obserwuje markę social media. O tym wyzyskiem mówi m.in. w kursie online (www.beautyboss.pl/sklep) gdzie do wiedzy masz NIELIMITOWANY dostęp! Kochana – rozwijaj się ze mną!

_________

Inwestycja w swój rozwój to zawsze dobry wybór! Jaka atmosfera panowała na ostatni spotkaniu z BeautyBoss? Sama zobacz!

Dziękuję #BeautyBoss za cudne szkolenie i współorganizację @agatakoman.

@agnesmodelska dziękujemy za boooskie zdjęcia – polecam serdecznie Agnes do współpracy na terenie Warszawy. I wisieńka na torcie – @mm.mrugas.illustration dziękujemy za bezcenny prezent dla każdej uczestniczki – ilustracje!


Szukasz szkoleń wśród ambitnych BeautyBoss? Bądź na bieżąco i sprawdzaj FB BEAUTYBOSS.

 

Aleksandra Dworska

Aleksandra Mazalon

Przez wiele lat pracowałam na stanowiskach managerskich pełniąc funkcje zarządzające. Zajmowałam się marketingiem i PR, później budowałam od podstaw spa – poznając jak ważne jest dążenie do celu, mimo zmagań z wieloma przeciwnościami spotykającymi #BeautyBoss przy otwieraniu i prowadzeniu biznesu.

Moim ulubionym miejscem inspiracji są Stany Zjednoczone. Co roku staram się spędzać tam kilka miesięcy odwiedzając miejsca beauty, m.in. w Nowym Jorku czy w Miami. Bardzo interesuje mnie model rozwoju tego biznesu, pomysły i realizacje. Uwielbiam zdobywać doświadczenie i móc potem dzielić się wiedzą.

Czytaj też:
Śledź BeautyBoss: