Kosmetolog sprzedaje dopiero w 4 kolejności, a potencjalnego i aktualnego klienta źródło wiedzy, czy budowania sobie opinii o salonie w większości przypadków jest SIEĆ.
Poukładaj to! Łap kilka wskazówek od czego zacząć, by być skutecznym w sieci, jak i podczas wizyty gościa w salonie!
1. Mów spójnym językiem – w sieci, podczas rozmowy telefonicznej, jak i podczas wizyt. To, że jest osoba oddzielna do prowadzenia social media, nie oznacza, że zespół nie wie – jakie, i w jaki sposób są prowadzone komunikaty w social media – i w drugą stronę.
2. Zadbaj o standardy – w szczególności obsługi klienta i zadań na poszczególnych stanowiskach m.in. kosmetolog/recepcja. Pozwoli to wprowadzić Ci skuteczne nawyki, które będą wpływały na silną i stabilną markę beauty, eliminując codzienny chaos.
3. Włącz emocje! To one w końcu najlepiej sprzedają i wpływają na to, że ktoś o nas pamięta, do nas wraca i bezinteresownie poleca nas dalej.
Działaj skutecznie, na każdej z tych płaszczyzn – gdy klient jest na wizycie w miejscu #beauty, jak i obserwuje markę social media. O tym wyzyskiem mówi m.in. w kursie online (www.beautyboss.pl/sklep) gdzie do wiedzy masz NIELIMITOWANY dostęp! Kochana – rozwijaj się ze mną!
_________
Inwestycja w swój rozwój to zawsze dobry wybór! Jaka atmosfera panowała na ostatni spotkaniu z BeautyBoss? Sama zobacz!
Dziękuję #BeautyBoss za cudne szkolenie i współorganizację @agatakoman.
@agnesmodelska dziękujemy za boooskie zdjęcia – polecam serdecznie Agnes do współpracy na terenie Warszawy. I wisieńka na torcie – @mm.mrugas.illustration dziękujemy za bezcenny prezent dla każdej uczestniczki – ilustracje!
Szukasz szkoleń wśród ambitnych BeautyBoss? Bądź na bieżąco i sprawdzaj FB BEAUTYBOSS.
Aleksandra Dworska