Szkolenie z obsługi klienta

Obsługa klienta która zaskakuje!

  • Rozpisanie zasobów kliniki
  • Poznanie i podkreślenie wyróżników marki
  • Psychologia osobowości, czyli jak czytać klienta
  • Jakie tematy rozmów podtrzymywać, a jakich unikać podczas wizyty
  • Niezbędne praktyki wspierające sprzedaż
  • Niezbędne zasady w zespole, które usprawniają pracę całego salonu
  • Działanie na zmysły to emocje – one sprzedają najlepiej. Jak o nie zadbać podczas obsługi klienta?
  • Jak pozyskać stałych klientów, a docelowo ambasadorów marki
  • Jakie etapy są kluczowe w procesie obsługi klienta i na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę?
  • Jak powinien wyglądać standard obsługi klienta w Twoim salonie?
  • Co zrobić, by klienci wracali i bezinteresownie polecali usługi dalej?
  • Jak w pełni wykorzystać swoje zasoby i zaangażowanie?
  • Z jakich narzędzi korzystać, by zyskać bezcenny czas?
  • Jak na każdym z 6 etapów obsługi klienta budować efekt wow?
  • Jak poprzez małe zmiany utrzymywać mocną relację z aktualnymi klientami i jak pozyskiwać nowych?
  • Jakich sformułowań używać w kwestiach beauty?
  • Jak poprzez obsługę klienta pozyskać ambasadora marki?

Na te i wiele innych pytań będę odpowiadać na szkoleniu pełnym praktycznych rozwiązań.

Pomogę Ci stworzyć unikatowe standardy dla Twojego salonu! 

Gotowa na wprowadzenie standardów wpływających na efekt WOW i zadowolenie Twoich klientów?

Każda osoba wyjdzie ze szkolenia z gotowym skryptem obsługi klienta możliwym do zastosowania od zaraz w swoim miejscu #Beauty. Podczas spotkania weźmiemy pod lupę poszczególne etapy, zaczynając od:

I Etap

  1. Kontakt przez social media / e-mail / www
  2. Rozmowa telefoniczna / umówienie wizyty

II Etap

  1. Gość w salonie
  2. W trakcie zabiegu

III Etap

  1. Zakończenie wizyty
  2. Opieka posprzedażowa

Szkolenie przeznaczone jet dla zespołów, jak i dla osób zarządzającymi miejscami beauty.
Czas trwania szkolenia: do 7 h.
Cena jest uzależniona od rodzaju szkolenia (indywidualne / grupowe).

NAPISZ DO MNIE, BY UMÓWIĆ SIĘ NA TO SZKOLENIE
aleksandra@beautyboss.pl


BeautyBoss!

  • Poszukujesz wiedzy na już?
  • Szukasz nowości do salonu?
  • Myślisz o odświeżeniu marki?
  • Nie wiesz jak motywować zespół?
  • Interesują Cię proste i sprawdzone rozwiązania?
  • Zastanawiasz się, w co inwestować pieniądze w branży beauty?
  • Myślisz o tym jak lepiej i skuteczniej polecać usługi?
  • Z jakich narzędzi powinna korzystać BeautyBoss?
  • Jak tworzyć miejsce beauty, o którym mówią wszyscy?

Jeśli intryguje Cię chodź jedno pytanie i odpowiedź na nie, to kurs online BIZNES PLAN DLA #BEAUTYBOSS jest dla Ciebie! Dostępny od zaraz, bez limitu czasowego.

Chętnie z Tobą porozmawiam na konsultacjach indywidualnych i spojrzę na Twój salon z perspektywy wspólnie wypracowanych wniosków. Pomogę Ci rozwijać Twój biznes beauty – zadzwoń do mnie +48 666 335 393 lub napisz o swoich potrzebach na aleksandra@beautyboss.pl

Aleksandra Mazalon
Ekspert budowania silnych marek beauty

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts