Obsługa klienta która zaskakuje!
- Rozpisanie zasobów kliniki
- Poznanie i podkreślenie wyróżników marki
- Psychologia osobowości, czyli jak czytać klienta
- Jakie tematy rozmów podtrzymywać, a jakich unikać podczas wizyty
- Niezbędne praktyki wspierające sprzedaż
- Niezbędne zasady w zespole, które usprawniają pracę całego salonu
- Działanie na zmysły to emocje – one sprzedają najlepiej. Jak o nie zadbać podczas obsługi klienta?
- Jak pozyskać stałych klientów, a docelowo ambasadorów marki
- Jakie etapy są kluczowe w procesie obsługi klienta i na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę?
- Jak powinien wyglądać standard obsługi klienta w Twoim salonie?
- Co zrobić, by klienci wracali i bezinteresownie polecali usługi dalej?
- Jak w pełni wykorzystać swoje zasoby i zaangażowanie?
- Z jakich narzędzi korzystać, by zyskać bezcenny czas?
- Jak na każdym z 6 etapów obsługi klienta budować efekt wow?
- Jak poprzez małe zmiany utrzymywać mocną relację z aktualnymi klientami i jak pozyskiwać nowych?
- Jakich sformułowań używać w kwestiach beauty?
- Jak poprzez obsługę klienta pozyskać ambasadora marki?
Na te i wiele innych pytań będę odpowiadać na szkoleniu pełnym praktycznych rozwiązań.
Pomogę Ci stworzyć unikatowe standardy dla Twojego salonu!
Gotowa na wprowadzenie standardów wpływających na efekt WOW i zadowolenie Twoich klientów?
Każda osoba wyjdzie ze szkolenia z gotowym skryptem obsługi klienta możliwym do zastosowania od zaraz w swoim miejscu #Beauty. Podczas spotkania weźmiemy pod lupę poszczególne etapy, zaczynając od:
I Etap
- Kontakt przez social media / e-mail / www
- Rozmowa telefoniczna / umówienie wizyty
II Etap
- Gość w salonie
- W trakcie zabiegu
III Etap
- Zakończenie wizyty
- Opieka posprzedażowa
Szkolenie przeznaczone jet dla zespołów, jak i dla osób zarządzającymi miejscami beauty.
Czas trwania szkolenia: do 7 h.
Cena jest uzależniona od rodzaju szkolenia (indywidualne / grupowe).
NAPISZ DO MNIE, BY UMÓWIĆ SIĘ NA TO SZKOLENIE
aleksandra@beautyboss.pl
BeautyBoss!
- Poszukujesz wiedzy na już?
- Szukasz nowości do salonu?
- Myślisz o odświeżeniu marki?
- Nie wiesz jak motywować zespół?
- Interesują Cię proste i sprawdzone rozwiązania?
- Zastanawiasz się, w co inwestować pieniądze w branży beauty?
- Myślisz o tym jak lepiej i skuteczniej polecać usługi?
- Z jakich narzędzi powinna korzystać BeautyBoss?
- Jak tworzyć miejsce beauty, o którym mówią wszyscy?
Jeśli intryguje Cię chodź jedno pytanie i odpowiedź na nie, to kurs online BIZNES PLAN DLA #BEAUTYBOSS jest dla Ciebie! Dostępny od zaraz, bez limitu czasowego.
Chętnie z Tobą porozmawiam na konsultacjach indywidualnych i spojrzę na Twój salon z perspektywy wspólnie wypracowanych wniosków. Pomogę Ci rozwijać Twój biznes beauty – zadzwoń do mnie +48 666 335 393 lub napisz o swoich potrzebach na aleksandra@beautyboss.pl
Aleksandra Mazalon
Ekspert budowania silnych marek beauty