Standard Obsługi Klienta
wzór do edycji

Standard Obsługi Klienta
wzór do edycji

Zadbaj o 6 etapów! KUP TERAZ!

89,00 

O produkcie:

Opis

Standardy obsługi klienta w salonie kosmetycznym

Nie da się ukryć, że w obliczu ciągle powstających centrów kosmetycznych, coraz trudniej wyróżnić się na tle konkurencji. W jaki sposób przyciągnąć do siebie klientów, ale też utrzymać ich zainteresowanie oferowanymi usługami? Stosując w codziennej pracy w salonie kosmetycznym sprawdzone standardy obsługi klienta. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że choć wydają się one stosunkowo intuicyjne, nie zawsze spełniane są tak, jak należy. Z tego powodu stworzyłam kompendium Standard Obsługi Klienta, które łączy w sobie niezawodne wskazówki dotyczące prowadzenia kont w mediach społecznościowych, rozmów telefonicznych, obsługi w gabinecie czy opieki posprzedażowej.

Małe rzeczy a wielki efekt — popraw standardy obsługi klienta w swoim salonie kosmetycznym

Wychodzę z założenia, że aby cieszyć się rzeszą zadowolonych klientów, należy zadbać o każdy element obsługi — począwszy od marketingu, poprzez samą wizytę, aż po wsparcie po wykonaniu konkretnego zabiegu czy usługi. Stworzone przeze mnie Standardy Obsługi Klienta to cenna lektura, w której dzielę się nie tylko ciekawymi spostrzeżeniami, ale przede wszystkim udostępniam przestrzeń, do pracy nad własnym biznesem. Edytuj i wprowadzaj zmiany do dokumentu, tworząc w pełni indywidualną instrukcję dotyczącą standardów obsługi klienta w swoim gabinecie. Zacznij zmianę na lepsze już dziś!

Pamiętaj – aby goście do Ciebie wracali, pamiętali o Tobie, a co najważniejsze bezinteresownie polecali Cię dalej, powinnaś spełnić pewne podstawowe oczekiwania, by
wywołać efekt wow i pozytywne odczucia.

W teorii wiemy jak chcemy obsługiwać gości w salonie, ale… to często tylko sucha teoria, o której nie zawsze pamiętamy. Wychodzę Ci naprzeciw! Spisałam dla Ciebie STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA z uwzględnieniem 6 etapów, jakie wyróżniam dla branży beauty:

1. Kontakt przez sieć – social media

2. Rozmowa telefoniczna

3. Gość w salonie

4. W trakcie wizyty

5. Zakończenie wizyty

6. Opieka posprzedażowa

Każdy z tych elementów jest niezwykle ważny i wpływa na całościowe postrzeganie specjalisty / salonu. Skorzystaj z moich propozycji! Dzielę się z Tobą najcenniejszymi  postrzeżeniami wskazującymi co na danym etapie obsługi klienta powinno się znaleźć. Dokument możesz edytować i dostosować do swoich potrzeb.

Wpływaj na efekty wow, czyli małe-wielkie rzeczy mające duże znaczenie!

Plik do pobrania wraz z instrukcją, otrzymasz na adres e-mail po zakupie produktu.