Pamiętaj, że jak masz jakieś obiekcie związane ze sprzedażą to są one w TWOJEJ głowie! Nie przekładaj swojej perspektywy na Klienta!
W branży beauty podczas rozmowy o produktach/usługach POMAGASZ – NIE WCISKASZ! Każdy ekspert roszczący się o klienta powinien wychodzić z takiego założenia. Jeśli masz produkty/usługi, w które „nie wierzysz” czas je zmienić!
“Sprzedaż zasadniczo jest transferem uczuć.”- Zig Ziglar
Co jest kluczowe przy polecaniu produktów i usług?
Włączenie emocji i … BUDOWANIE ICH WAŻNOŚCI! Jak to robić?
Poprzez mówienie o marce od ogółu do szczegółu.
- Zacznij od tego dlaczego daną markę proponujesz, dlaczego TY ją wybrałaś, w ilu jest krajach, jakie ma badania, jacy specjaliści nie pod nią podpisują itp.
- Kolejno wspomnij o setach produktowych jakie marka oferuje – dla skór dojrzałych, problematycznych, naczyniowych….
- Na samym końcu zacznij mówić o jednym produkcie, który w szczególności dedykujesz Pani i dlaczego.
To jest budowanie WAŻNOŚCI I WARTOŚCI produktu. Jak się zaangażujesz w proces rozmowy to jestem przekonana, ze sprzedaż u Ciebie ruszy! Bo nawet jak zaproponujesz produkty za 200/300/500zł to Klient będzie wiedział ZA CO PŁACI!
Kolejno wątpliwości zakupowe u klienta przeważanie pojawiają się na 3 perspektywach:
- PRODUKTU
- MARKI
- EKSPERTA
Gdy widzisz wątpliwości, sam wspomnij o najczęstszych obiekcjach:
- Usługa nie jest najtańsza, ale najlepsza na rynku.
- Nie jest to najtańszy produkt, ale z pewnością jest to inwestycja, za którą podziękuję sobie pani za parę lat.
- Precyzuje odpowiedzi: Proszę zaczekać 15 minut w tym czasie mogę pani zaproponować…
Zbij obiekcje już na początku pierwszej wizyty podczas wypełniania karty klienta, nie udawaj, że ich nie ma i produkt jest idealny – bo wszystko ma swoje plusy i minusy. Prowadząc rozmowę odnoszącą się do argumentowania pojawiających się obiekcji, szybko zbudujesz swój autorytet i zaufanie… co pozwoli pozyskać Ci stałego klienta – ambasadora marki (osoba, która z dumą, bezinteresownie poleca Twoje miejsce beauty).
Chcesz poznać więcej sposobów na zwiększanie sprzedaży i zysków salonu?
Odpowiedzi czekają na Ciebie w KURSIE ONLINE:
Tajniki sprzedaży w branży beauty – KURS ONILNE jest już dostępny!
BeautyBoss, jeśli:
- Interesują Cię sposoby, jak można zarabiać w branży?
- Jak ustalić grupę odbiorców?
- Jak ustalić swoje cele biznesowe?
- Jak mówić o swoich usługach i produktach?
- Jak sprzedawać usługi przez sieć i w salonie?
- Jakie są niezbędne narzędzia dla branży beauty?
- Jak przez standard obsługi klienta wpływać na efekt wow!?
Ten kurs jest dla Ciebie!
Dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Beauty, jak i osób już od lat działających w branży. Uporządkuj ze mną swoją wiedzę i poznaj sprawdzone rozwiązania zwiększające zyski salonu!
Treści dedykowane dla właścicieli, managerów, jak i osób pracujący w salonach.
Co dokładnie czeka na Ciebie w kursie?
TAJNIKI SPRZEDAŻY W BRANŻY BEAUTY
- 5 wykładów edukacyjnych
1. Rodzaje sprzedaży w branży beauty
2. Założenia marki
3. Sprzedaż online
4. Narzędzia wspierające sprzedaż
5. Sprzedaż bezpośrednia – w salonie - Pusta tabela 4 filarów biznesu beauty do uzupełnienia swoimi zasobami.
- check lista z 45 pomysłami do wdrożenia w salonie na już!
- Poradnik od VERSUM. Kosmetyki – sprzedaż online.
!! Dostęp do kursu jest nielimitowany.
Po zakupie, kurs będzie czekać na Ciebie, po zalogowaniu na stronie www.beautyboss.pl w zakładce MOJE KONTO.
Gotowa na zwiększenie zysków salonu?
Aleksandra Dworska