Jak polecać produkty/usługi bez wciskania?

Pamiętaj, że jak masz jakieś obiekcie związane ze sprzedażą to są one w TWOJEJ głowie! Nie przekładaj swojej perspektywy na Klienta!

W branży beauty podczas rozmowy o produktach/usługach POMAGASZ – NIE WCISKASZ! Każdy ekspert roszczący się o klienta powinien wychodzić z takiego założenia. Jeśli masz produkty/usługi, w które „nie wierzysz” czas je zmienić!

 

“Sprzedaż zasadniczo jest transferem uczuć.”- Zig Ziglar

 

Co jest kluczowe przy polecaniu produktów i usług?

Włączenie emocji i … BUDOWANIE ICH WAŻNOŚCI! Jak to robić?

Poprzez mówienie o marce od ogółu do szczegółu.

  • Zacznij od tego dlaczego daną markę proponujesz, dlaczego TY ją wybrałaś, w ilu jest krajach, jakie ma badania, jacy specjaliści nie pod nią podpisują itp.
  • Kolejno wspomnij o setach produktowych jakie marka oferuje – dla skór dojrzałych, problematycznych, naczyniowych….
  • Na samym końcu zacznij mówić o jednym produkcie, który w szczególności dedykujesz Pani i dlaczego.

To jest budowanie WAŻNOŚCI I WARTOŚCI produktu. Jak się zaangażujesz w proces rozmowy to jestem przekonana, ze sprzedaż u Ciebie ruszy! Bo nawet jak zaproponujesz produkty za 200/300/500zł to Klient będzie wiedział ZA CO PŁACI!

Kolejno wątpliwości zakupowe u klienta przeważanie pojawiają się na 3 perspektywach:

  • PRODUKTU
  • MARKI
  • EKSPERTA

Gdy widzisz wątpliwości, sam wspomnij o najczęstszych obiekcjach:

  • Usługa nie jest najtańsza, ale najlepsza na rynku.
  • Nie jest to najtańszy produkt, ale z pewnością jest to inwestycja, za którą podziękuję sobie pani za parę lat.
  • Precyzuje odpowiedzi: Proszę zaczekać 15 minut w tym czasie mogę pani zaproponować…

Zbij obiekcje już na początku pierwszej wizyty podczas wypełniania karty klienta, nie udawaj, że ich nie ma i produkt jest idealny – bo wszystko ma swoje plusy i minusy.  Prowadząc rozmowę odnoszącą się do argumentowania pojawiających się obiekcji, szybko zbudujesz swój autorytet i zaufanie… co pozwoli pozyskać Ci stałego klienta – ambasadora marki (osoba, która z dumą, bezinteresownie poleca Twoje miejsce beauty).

 

Chcesz poznać więcej sposobów na zwiększanie sprzedaży i zysków salonu?

Odpowiedzi czekają na Ciebie w KURSIE ONLINE: 

 

Tajniki sprzedaży w branży beauty – KURS ONILNE jest już dostępny!

BeautyBoss, jeśli:
  • Interesują Cię sposoby, jak można zarabiać w branży?
  • Jak ustalić grupę odbiorców?
  • Jak ustalić swoje cele biznesowe?
  • Jak mówić o swoich usługach i produktach?
  • Jak sprzedawać usługi przez sieć i w salonie?
  • Jakie są niezbędne narzędzia dla branży beauty?
  • Jak przez standard obsługi klienta wpływać na efekt wow!?

Ten kurs jest dla Ciebie!

Dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Beauty, jak i osób już od lat działających w branży. Uporządkuj ze mną swoją wiedzę i poznaj sprawdzone rozwiązania zwiększające zyski salonu!
Treści dedykowane dla właścicieli, managerów, jak i osób pracujący w salonach.

 

Co dokładnie czeka na Ciebie w kursie?

TAJNIKI SPRZEDAŻY W BRANŻY BEAUTY

  • 5 wykładów edukacyjnych
    1. Rodzaje sprzedaży w branży beauty
    2. Założenia marki
    3. Sprzedaż online
    4. Narzędzia wspierające sprzedaż
    5. Sprzedaż bezpośrednia – w salonie
  • Pusta tabela 4 filarów biznesu beauty do uzupełnienia swoimi zasobami.
  • check lista z 45 pomysłami do wdrożenia w salonie na już!
  • Poradnik od VERSUM. Kosmetyki – sprzedaż online.

!! Dostęp do kursu jest nielimitowany.
Po zakupie, kurs będzie czekać na Ciebie, po zalogowaniu na stronie www.beautyboss.pl w zakładce MOJE KONTO.

Gotowa na zwiększenie zysków salonu?

Aleksandra Dworska

Aleksandra Mazalon

Przez wiele lat pracowałam na stanowiskach managerskich pełniąc funkcje zarządzające. Zajmowałam się marketingiem i PR, później budowałam od podstaw spa – poznając jak ważne jest dążenie do celu, mimo zmagań z wieloma przeciwnościami spotykającymi #BeautyBoss przy otwieraniu i prowadzeniu biznesu.

Moim ulubionym miejscem inspiracji są Stany Zjednoczone. Co roku staram się spędzać tam kilka miesięcy odwiedzając miejsca beauty, m.in. w Nowym Jorku czy w Miami. Bardzo interesuje mnie model rozwoju tego biznesu, pomysły i realizacje. Uwielbiam zdobywać doświadczenie i móc potem dzielić się wiedzą.

Czytaj też:
Śledź BeautyBoss: