System do rezerwacji wizyt online i zarządzania biznesem.
RABAT DLA NOWYCH KLIENTÓW BOOKSY
BOOKSY DLA NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW na hasło: Boss33 (konkretnie musi być tak wpisane) masz opcje skorzystania z promocji 3+3, czyli płacąc za 3 miesiące, dostajesz 6. LINK: https://booksy.com/pro/pl-pl/onboarding/Login
Jakie są podstawowe funkcje Booksy?
Kalendarz: dzięki kalendarzowi w Booksy masz łatwy dostęp do wizyt swoich klientów. Nie musisz już zapamiętywać, które terminy są jeszcze wolne – podczas dodawania wizyty, przez cały czas masz podgląd kalendarza i nie musisz przełączać się między ekranami*.
Sprzedaż: funkcja sprzedaży w Booksy ułatwi Ci przyjmowanie płatności od klientów.
Aplikacja mobilna – wiele metod płatności do wyboru i możliwość wysyłania rachunków bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Komputer/tablet – najpopularniejsze produkty i usługi z Twojej oferty w jednym miejscu.
Promocje: wbudowane narzędzia marketingowe umożliwiają przygotowywanie ofert specjalnych dla klientów. Skuteczność promocji zwiększy się, jeśli dodatkowo włączysz promowanie Boost.
Boost: promowanie, dzięki któremu zwiększysz widoczność swojego profilu w Booksy. Możesz na bieżąco śledzić wyniki promowania i decydować, jak chcesz zarządzać rozwojem firmy.
Kampanie marketingowe: kampanie marketingowe pomogą Ci dotrzeć do klientów i promować swoje usługi. Włącz automatyczne kampanie, aby wiadomości były wysyłane do klientów nawet wtedy, gdy zajmujesz się czymś innym, lub stwórz własne wiadomości i dostosuj je do potrzeb biznesu.
Tagi: tagi pomogą Ci utworzyć grupy klientów, dzięki którym możesz łatwiej wyszukiwać klientów i wysyłać do nich spersonalizowane wiadomości.
Profil biznesu: w aplikacji biznesowej możesz dodać wszystko, co Twoi klienci zobaczą, gdy odwiedzą Twój profil na platformie do rezerwacji (zdjęcia, godziny otwarcia, konta w mediach społecznościowych). Dzięki temu zachęcisz ich do rezerwacji online.
Pracownicy: utwórz konta pracowników i zaproś ich do korzystania z Booksy. Każdemu z pracowników możesz przypisać wykonywane usługi, ustawić godziny pracy oraz wybrać odpowiednie uprawnienia.
Grafiki pracy*: gdy dodasz konta pracowników, możesz ustalić ich grafiki pracy. W jednym miejscu masz możliwość tworzenia, edycji i kopiowania harmonogramów, aby wszyscy mieli do nich dostęp.
Kompletny profil: aby jak najlepiej wykorzystać możliwości Booksy, musisz wykonać kilka kroków i odpowiednio uzupełnić swój profil. Dzięki temu przyciągniesz nowych klientów i zachęcisz ich do rezerwacji. Po ukończeniu każdego poziomu otrzymasz nagrodę.
Wskazówki: w aplikacji znajdziesz przydatne wskazówki, dzięki którym korzystanie z Booksy będzie jeszcze łatwiejsze.
Statystyki i raporty*: w Booksy Biz na komputerze lub tablecie znajdziesz mnóstwo raportów, które pomogą Ci podejmować decyzje biznesowe w oparciu o dane.
Magazyn*: oprócz usług możesz dodać do swojej oferty także produkty. Magazyn w Booksy pomoże Ci zarządzać stanami magazynowymi oraz zdobyć nowe sposoby zarabiania.
Wieloplatformowość: aplikacje masz zawsze pod ręką – na telefonie, tablecie lub komputerze.
* Niektóre funkcje są dostępne tylko w Booksy Biz na komputerze lub tablecie.
RABAT DLA NOWYCH KLIENTÓW BOOKSY
System do zarządzania salonem BOOKSY, DLA NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW na hasło: Boss33 (konkretnie musi być tak wpisane) masz opcje skorzystania z promocji 3+3, czyli płacąc za 3 miesiące, dostajesz 6.
Założyć konto Booksy Biz można na kilka sposobów:
1/ przez link: https://booksy.com/pro/pl-pl/onboarding/Login
2/ wchodząc na https://booksy.com/biz/pl-pl i klikając „Zacznij korzystać za darmo”
3/ ściągając aplikację Booksy Biz z App Store lub Google Play
4/ kod rabatowy: Boss33 będzie działać TYLKO przy rejestracji nowego konta