Siła słowa, czyli jak sprzedawać tekstem?

Siła słowa w content marketingu

Nikogo nie zaskoczy stwierdzenie, że w dzisiejszych czasach działania online są wyjątkowo ważne. Szczególnie teraz, kiedy zakupy w sklepach i wykonywanie usług w związku z koronawirusem są niemożliwe. To dobry moment, aby planować, komunikować się i zbliżać do odbiorcy poprzez content marketing. Zanim rozpoczniesz działania marketingowe, zastanów się i odpowiedz na 4 kluczowe pytania:

  • Co sprzedajesz?
  • Komu sprzedajesz?
  • Po co sprzedajesz?
  • Jak sprzedajesz?

Najważniejsze są priorytety

Ta wiedza pozwoli Ci nie tylko zrozumieć, jak kreować komunikaty, ale wskaże, w jaki sposób kierować je do odbiorców i jaki nadać im priorytet. Bardzo ważnym zadaniem jest określenie Twoich mocnych stron. Na tym etapie powinnaś wyznaczyć do 5 głównych usług/produktów, które przynoszą Ci największe zyski i podwyższają konwersję. Skup się na ich dobrym przedstawieniu, wskazaniu cech i zalet oraz korzyści, jakie realnie przynoszą. Te kluczowe elementy powinny znaleźć się w opisach o firmie, o salonie, o marce czy w postach w mediach społecznościowych. Są to nie tylko niezbędne wyróżniki, ale i możliwość zwiększenia ruchu na stronie oraz zainteresowania odbiorców.

 

Marketing treści — budowanie relacji z klientem

Przyciągniecie uwagi odbiorcy to jedno, ale pozostanie jego dłużej na stronie i wybór właśnie Twojej oferty to druga kwestia. Tworzenie treści sprzedażowych nie należy do najłatwiejszych działań, ale przynosi ogromne zyski. Niezależnie od tego, jaki jest Twój odbiorca, postaw na stały kontakt poprzez wartościowe teksty, które pozwolą zwiększyć jego zaufanie i sympatię do Ciebie. Budowanie relacji z klientem to podstawa każdej firmy i nie ma tu znaczenia jej wielkości czy lokalizacja. Wykorzystaj swoją wiedzę w zakresie produktów lub usług i podziel się nią ze swoim odbiorcą. Pozwoli to na zbudowanie Twojej pozycji jako eksperta i zbliży odbiorcę do marki. Skuteczne i angażujące komunikaty są gwarancją sukcesu wielu sklepów internetowych, jak i stron promujących usługi nastawionych na wysoką sprzedaż. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, jak pisać i mówić o miejscu beauty, odsyłamy Cię do naszego nowego e-booka.

  KUP E-BOOK  

Twórz z nami niezapomniane opisy swojego miejsca beauty!

Aleksandra Dworska & Daria Kwapich

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts