Kosmetyki najwyższej jakości – klucz do sprzedaży w branży beauty

Sprzedaż kosmetyków – czy jest konieczna w gabinecie?

Zastanów się- dlaczego klientki odwiedzają Twój gabinet? Czy największy wpływ na Twój wizerunek ma najnowsza aparatura? A może świetne efekty zabiegów? Pamiętaj, że przede wszystkim klientki odwiedzają Twój gabinet ze względu na Twój profesjonalizm i wiedzę!

 

Jako profesjonalistka, wiesz na pewno jak ważna jest codzienna pielęgnacja skóry. Zabiegi, które wykonujesz w swoim gabinecie przyniosą najlepsze efekty, jeśli codziennie w domu klientka będzie wspomagała je odpowiednimi kosmetykami. Czy wiesz, że aż 80% klientek dokonuje zakupu produktów kosmetycznych w ciągu 48h od wizyty w gabinecie? Zadbaj o to, aby domowa pielęgnacja Twoich klientek jak najlepiej uzupełniała zabiegi, które wykonujecie w gabinecie. Nie tylko uzyskacie dużo lepsze efekty zabiegowe, ale także kompleksowo dbając o swoją klientkę, podkreślasz swój profesjonalizm.

Sprzedaż kosmetyków to także dodatkowe źródło zarobku dla Twojego gabinetu! Rekomendując klientkom odpowiednie produkty, które są dostępne w Twoim gabinecie, stwarzasz możliwość dokonania zakupu, którego aż 80% klientek dokonałaby w innym miejscu. Nie pozostawiaj pielęgnacji skóry Twoich klientek przypadkowi i zaoferuj im wysokiej jakości produkty, dostępne w Twoim gabinecie. Twoja wiedza i doświadczenie, które przekładają się na odpowiednią rekomendacje produktów, budują więź z klientem i wspierają finansowo Twój biznes. Klientki, które wiedzą, że są odpowiednio zaopiekowane zdecydowanie chętniej zakupią wyższej jakości produkt od profesjonalistki.

 

Kosmetyki profesjonalne – jaką markę wybrać?

Kosmetyki, które oferujesz swoim klientkom w gabinecie również stanowią Twoją wizytówkę. Zarekomendowane przez Ciebie produkty, które klientka będzie stosować w swojej codziennej pielęgnacji, będą przypominać jej o wizycie w Twoim gabinecie.

– Wybierając markę do swojego gabinetu zwróć uwagę na to czy kosmetyki będą uzupełniać najczęściej wybierane i najbardziej rentowne zabiegi. Im lepiej połączysz swoją ofertę zabiegową i detaliczną, tym łatwiej będzie Ci rekomendować produkty.

– Wybierz markę, na której pracują specjaliści. Sprawdź, kto stworzył kosmetyki, które chcesz oferować swoim klientkom.

– Szukaj najlepszych składów! Zwróć uwagę na składniki aktywne, stężenia, a także pH preparatów, aby mieć pewność że kosmetyki będą dawały świetne efekty na skórach klientek.

– Zapytaj o technologie! Interesuje Cię konkretna marka? Nie bój się zadać pytania o to w jaki sposób składniki aktywne z kosmetyków są w stanie wnikać i oddziaływać na skórę. Oznaką nowoczesności są technologie i to one charakteryzują najlepsze jakościowo marki.

 

IMAGE Skincare – kosmetyki najlepszych profesjonalistów

Medyczne podłoże, najbardziej nowoczesne technologie i lata doświadczenia – to właśnie wyróżnia lidera amerykańskiego rynku profesjonalnego czyli markę IMAGE Skincare. Marka istnieje już od 2003 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija. Twórcą marki jest niekwestionowany autorytet branży beauty czyli dr Mark Ronnert- certyfikowany chirurg plastyk z wieloletnim doświadczeniem. Przez kilkanaście lat istnienia marki na rynku, zaufali jej specjaliści w ponad 60 krajach na całym świecie. W ofercie tej marki znajdziesz kosmetyki dla każdego typu i na każdy problem skórny! Kosmetyk w każdej linii charakteryzuje się najwyższym stężeniem składników aktywnych, które pozwalają osiągnąć pożądany efekt bez podrażnień!

Które kosmetyki IMAGE Skincare warto wybrać do swojego gabinetu? Wybierz linię, która najlepiej wpisuje się w potrzeby Twoich klientek:

  • VITAL C – kultowa linia z witaminą C dla skóry odwodnionej, poszarzałej i naczyniowej
  • AGELESS – linia z retinolem i kwasami AHA dla skóry dojrzałej, przetłuszczającej się, z trądzikiem grudkowo-krostkowym
  • THE MAX – linia z peptydami i komórkami macierzystymi dla skóry suchej, wiotkiej, ze zmarszczkami mimicznymi
  • ILUMA – linia rozjaśniająca dla skóry z przebarwieniami każdego typu
  • CLEAR CELL – linia przeciwzapalna dla skóry z trądzikiem młodzieńczym
  • ORMEDIC – organiczna linia z aloesem dla skóry suchej, wrażliwej
  • PREVENTION – kultowa linia filtrów przeciwsłonecznych dla każdego typu skóry
  • I MASK – linia, w której znajdziesz

 

W Twoim gabinecie istnieje kilka sposób na sprzedaż. Pamiętaj, że dając swoim klientkom możliwość zakupu kosmetyków pozwalasz im osiągać jeszcze lepsze efekty zabiegowe, budujesz swój profesjonalizm oraz zwiększasz obrót Twojego gabinetu. Wybierz dla swoich klientek to co najlepsze i osiągajcie razem wspaniałe efekty. Z jakimi markami współpracujesz w swoim gabinecie? Znasz markę IMAGE Skincare? Z kodem „BEAUTY BOSS” otrzymasz 10% rabatu na rozpoczęcie współpracy i dodatkowe wsparcie marketingowe.

 POZNAJ OFERTĘ IMAGE 

Aleksandra Mazalon

Przez wiele lat pracowałam na stanowiskach managerskich pełniąc funkcje zarządzające. Zajmowałam się marketingiem i PR, później budowałam od podstaw spa – poznając jak ważne jest dążenie do celu, mimo zmagań z wieloma przeciwnościami spotykającymi #BeautyBoss przy otwieraniu i prowadzeniu biznesu.

Moim ulubionym miejscem inspiracji są Stany Zjednoczone. Co roku staram się spędzać tam kilka miesięcy odwiedzając miejsca beauty, m.in. w Nowym Jorku czy w Miami. Bardzo interesuje mnie model rozwoju tego biznesu, pomysły i realizacje. Uwielbiam zdobywać doświadczenie i móc potem dzielić się wiedzą.

Czytaj też:
Śledź BeautyBoss: