Jak pisać i mówić
o miejscu beauty?

Kup e-book i naucz się skutecznie mówić i pisać o miejscu beauty!

 

39,00 

Poznaj ten produkt:

Napisz z nami swoje opisy do social mediów, na wydarzenia, do broszury, na stronę…

E-book, który jest jednocześnie podręcznikiem i miejscem do ćwiczeń. Mnóstwo przykładów, 60 stron wiedzy. Dzielimy się wskazówkami, konkretnymi pytaniami, na które jako właściciele/managerowie miejsc beauty powinniśmy odpowiedzieć, publikując tekst i mówiąc o danym salonie. Celem tworzonej historii jest złapanie najpierw ciekawości odbiorców, a potem utrzymanie ich uwagi! Tak, aby goście dalej mówili o Tobie i pamiętali Twoje miejsce beauty!

Z tego e-booka dowiesz się:

– czym jest storytelling i dlaczego warto postawić na niego w branży beauty,

– jak wyznaczyć grupę odbiorców, aby skuteczniej do niej docierać,

– dlaczego słowa kluczowe są tak ważne i w czym właściwie pomagają,

– jak stworzyć niesamowitą historię marki oraz jego serca, czyli właściciela,

– o praktycznych rozwiązaniach oraz narzędziach, które pomogą Ci w stworzeniu krótkich oraz długich opisów salonów,

– jakich błędów nie popełniać tworząc opisy i jak się przed nimi uchronić na przykładzie konkretnych rozwiązań.

Dodatkowo w poszczególnych rozdziałach czekają na Ciebie praktyczne wskazówki oraz przykłady, które możesz wdrożyć przy tworzeniu unikalnych opisów.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts