JAK ŁATWO DZIELIĆ SIĘ MATERIAŁAMI

Jestem wielką fanką optymalizacji prowadzenia biznesu, tym bardziej teraz, kiedy współtworzę naszą klinikę w Bydgoszczy. Na co dzień muszę mieć dostęp do wielu materiałów lub dokumentów, których jest naprawdę dużo. Dzięki temu uczę się jak zarządzać swoim biznesem zdanie, aA uporządkowanie dokumentów Bardzo mi w tym pomaga.

Nieważne w jakiej części Polski czy świata jestem mogę w każdej chwili mieć dostęp do materiałów i nie muszę czekać kiedy na przykład moja menedżer skończy zabieg aby przesłać mi jakieś  zdjęcia lub dokumenty.

Dlatego jestem wielką zwolenniczką narzędzia, które powinno znaleźć się w każdym salonie, a mianowicie  wirtualnego dysku. Polecam korzystać z dysku Google, podpiąć istniejącego firmowego maila (nie ważne w jakiej domenie) do Gmaila i już z poziomu maila można różne materiały wysyłać lub otrzymane od innych osób dodawać do dysku. 

Co powinno się tam znaleźć?

materiały reklamowe

zdjęcia 

hasła

promocje

kody QR

zespół – kto za co  jest odpowiedzialny

informacje na temat zebrań i odpraw 

zasady jakie panują w salonie

zamówienia – co i gdzie zamawiasz 

zadania codzienne dla zespołu

sprawy związane z recepcją

social media wykorzystane pomysły it nadchodzące

zadania rekrutacyjne

ścieżka wdrożenia nowego pracownika

baza wiedzy o produktach i zabiegach

Są to niezbędne elementy w biznesie i tematy, które często wracają do właścicieli lub  managerów, bo zespół stale się o coś pyta.

Udziel dostępu do poszczególnych folderów  odpowiednim osobom aby na przykład osoby odpowiedzialne za HR miały dostęp do folderu z rekrutacją a konkretni pracownicy do wybranych plików.

Korzystaj z wirtualnego dysku. Dzięki temu wszystko masz w jednym miejscu.

Nawet jeśli zapomnimy laptopa, to z poziomu smartfona lub logując się na każdym innym  komputerze możesz mieć dostęp do wszelkich materiałów.

Oto przykład folderów z naszego dysku Google. Dzięki takiemu poukładaniu wiemy, że nic nam nie ucieknie i w każdej chwili można wszystko znaleźć.

Jest to raz do zrobienia duża praca, ale jeśli będziesz utrzymywać porządek i na bieżąco uzupełniać materiały, to długofalowo zaoszczędzisz dużo czasu.

Aleksandra Mazalon

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts