Instagram to narzędzie, które daje ogromne możliwości! Czy korzystasz z jego zasobów?
Kontakt przez sieć to w 90% pierwsze źródło kontaktu naszego aktualnego, jak i potencjalnego klienta z marką. Poprzez sieć – Instagram, możemy pokazać nasz salon, wiedzę, umiejętności, efekty prac przed i po, jak i detale, które wpływają bardzo często na finalną decyzję o wyborze miejsca beauty.
Jeśli działamy w beauty to nasz instagram – zaczynając od bio, poprzez posty jak i dodawane story, powinno być wszystko beauty!
Jak to osiągnąć? Zdradzę Ci teraz kilka wskazówek
1.Zadbaj o łatwą do znalezienia nazwę użytkownika i BIO
Nazwa konta powinna być krótka i prosta do odnalezienia. Unikaj w nazwie konta ciągów cyferek i liter. Stosuj „_” przy długich nazwach. Jeżeli masz firmę lokalną lub tworzysz profil osoby, warto dopisać miasto.
Kolejno w BIO jeśli możesz, spróbuj dodać swoją specjalizację / branżę / pasję / Zastanów się, co ludzie wpisaliby na Instagramie, gdyby chcieli znaleźć konto takie jak Twoje.
Wypisując życiorys oszczędzaj każdą literkę – masz tylko 30 znaków do dyspozycji. Dlatego uzupełnij ten opis mądrze – polecam wypisać główne usługi, na których opiera się Twoje miejsce beauty.
2.Stwórz relacje wyróżnione
Idąc po kolei patrząc na wizerunek instagrama, pod BIO mamy relacje wyróżnione. To Twoja wirtualna oferta salonu. Zadbaj, by od pierwszych chwil obserwator na Twoim profilu wiedział co mu oferujesz, jakie jego problemy rozwiążesz.
Dodaj relacje najbardziej rentownych usług. Zadbaj o spójność wizualną poprzez wykonanie tych story w jednej aplikacji, z 1-2 tałami jak i max 3 czcionkami. Zachowa to czystość i profesjonalizm.
3. Ustal pomysł na feed
Możliwości jest mnóstwo – zastanów się co Ci się podoba, inspiruj się – NIE KOPIUJ! i działaj. W tym obszarze wygrasz, jak będziesz dodawać własne zdjęcia, z jasnym i chłodnym filtrem nałożonym na każdą fotografię. I wskazówka mam nadzieję, że dla każdego oczywista – nie ważne czy dodajesz zdjęcie, czy story ZAWSZE przetrzyj ekran!
DZIAŁAJ! Lepsze jest zrobione od perfekcjonizmu.
Twój perfekcjonizm nie znaczy, że spodoba się społeczności.
Im więcej błędów po drodze popełnisz, tym więcej się nauczysz.
Działaj… Trzymam za Ciebie kciuki!
Pierwsze szkolenie otwarte z zakresu Instagrama – teoria, przykłady i praktyka za nami! Dziękuję bardzo każdej BeautyBoss za ogromne zaangażowanie i wykonywania wszystkich ćwiczeń. Kocham ambitne grupy.
PS. Uczestnikom szkolenia zdradziłam po raz pierwszy tytuł nowego e-book – będzie to bardzo obszerny materiał odnoszący się do działań na instagramie • S O O N •
⬇️⬇️⬇️
Już dziś potrzebujesz wiedzy na temat działań w sieci – cały moduł o PR zewnętrznym poświęciłam w KURSIE ONLINE – BEAUTY PLAN ✔️
Jeśli jesteś zainteresowana szkoleniami otwartymi, znajdziesz je w zakładce wydarzenia ➡️ https://www.facebook.com/pg/beautybosspl/events/?ref=page_internal lub zapraszam do kontaktu indywidualnego i przygotuje spersonalizowane szkolenie pod potrzeby Twojego miejsca beauty! ➡️ http://beautyboss.pl/szkolenia/
Aleksandra Dworska