Elementy Instagramowe

Instagramowe elementy? To wszystko co pobudza nas emocjonalnie, gdy na to patrzymy i wywołuje u nas pragnienie wyciągnięcia telefonu by zrobić temu lub sobie z danym elementem zdjęcie.

Takie akcenty w wystroju salonu beauty niosą za sobą wiele korzyści. Poza ładnym wyglądem i wpływem na dobre samopoczucie Klienta w naszych wnętrzach, mogą się one przyczyniać do wzrostu rozpoznawalności naszego biznesu!  Z pewnością charakterystyczne, fotografowane przez gości akcenty to wyróżniki salonu! 

 

Jak to działa?

Ludzie lubią fotografować ładne rzeczy i wrzucać je do sieci. Spraw by Twój salon, gabinety, detale także budziły takie pragnienie.

Piękne aranżacje, detale w naszym salonie z pewnością mogą skłonić Klienta do wyciągnięcia telefonu, a w idealnym wypadku do wrzucenia zrobionego zdjęcia do sieci i otagowania nas. Oczywiście to nie może być celem nadrzędnym, bo nie każdy jest aktywny w social media, ale z pewnością elementy instagramowe przyczynią się od wzmocnienia pozytywnej poczty pantoflowej.

Dzięki wspieraniu udostępnień zdjęć z Twojego salonu, przyczynisz się do wzrostu zasięgu profilu w mediach społecznościowych,  masz szanse wzbudzić zainteresowanie potencjalnych Klientów, a salon, dzięki temu będzie zyskiwał rozpoznawalność.

 

Gdzie szukać inspiracji?

W tym celu niezmiennie polecam Pinterest i Instagram. Pamiętajmy tylko, aby nie naśladować innych! Nie chcemy być przecież kopią, stawiamy na oryginalność. 

Naszym instagramowym elementem w salonie może być m.in.: olśniewająca witryna rzucająca się w oczy już z ulicy, reprezentacyjna recepcja, ciekawy neon, bujawka z kwiatami, charakterystyczny fotel czy przytulna poczekalnia z instagramowymi napojami.

 

Co jest teraz modne?

Na pewno neony! Może nim być nasze logo, hasło reklamowe lub ciekawy napis nawiązujący do tematyki beauty.

Poza tym ścianki do zdjęć, a w nich kwiaty, huśtawki, ławeczki, skrzydła, geometryczne wzory, wszystko w kolorach dopasowanych do stylizacji salonu i kojarzące się z nim.

Możliwości na zwrócenie uwagi jest mnóstwo, poniżej wklejam moje propozycje!

 

Inspiracje dla BeautyBoss

 

  • witryna od ulicy

 

  • napoje instagramowe (podawane aktualnie w jednorazowych kubkach z napisanym imieniem – jak Sturbucks, kolejny akcent pobudzający indywidualne emocje)

 

  • Piękne regały, niczym jak u blogerki. Nie stawiaj na, póki pełne produktów jak w drogeriach.

  • Skrzydła na ścianie/witrynie z mały logo na boku

  • Gabinety z pięknym lustrem do selfie i miejscem na ubrania, torebkę

  • ściana kwiatowa


  • Bujawki

 

  • Neony! jako logo, nazwa, hasło…

 

  • Masz poręcze i motyw kwiatowy? Wykorzystaj to!

  • Podświetlane lustro i napisy na nim!

  • Masz miejsce przed salonem? Postaw np. charakterystyczne auto do robienia zdjęć z Twoim logo!

 

  • Charakterystyczne, instagramowe dekoracje

 

  • Ścianę możesz wykorzystać na piękne i modne line art
  • nowoczesne, instagramowe roll up, czyli ścianki instagramowe możliwe do przenoszenia

Jak się za to zabrać?

Beauty Boss – masz pomysł, a nie wiesz jak go zrealizować? Polecam firmę Świetlni (znajdziecie ich na Instagramie: @swietlni lub Facebooku: Świetlni), gdzie zajmą się Wami kompleksowo od projektu, przez produkcję, aż po sam montaż dekoracji w Waszym salonie.

Powołajcie się na mnie, a na pewno dostaniecie atrakcyjną ofertę dla Waszego biznesu!

Powodzenia w tworzeniu elementów Instagramowych!

Aleksandra Dworska

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts