Element instagramowy

Stop! Zróbmy tu zdjęcie! ????

Czy w swoim biznesie tworzysz takie przestrzenie, gdzie (!) bez słów Twoi goście chcą sobie zrobić w nich lub jeśli to jest jakiś przedmiot to z tym zdjęcie?

Co mam na myśli?
Chodzi o element instagramowy!  Czyli elementy, przedmioty, grafiki, dekoracje, napoje, dodatki – które są dla nas reklamą bez słów. Reklamą, która pobudza odbiorcę, że robiąc zdjęcie, nie zostaje ono tylko w pamięci telefonu, ale często bezinteresowanie trafia „w świat” (dodając np. zdjęcia do social media).

„Coś” o czym się pózniej mówi.

„Coś” co sprawia, że ludzie chcą odwiedzać i wracać do Twojego salonu.

„Coś” co nas wyróżnia na tle konkrecji.

Pół roku mieszkając w Nowym Jorku, a kolejno parę miesięcy w Miami zauważyłam pewną zależność miejsc, gdzie zawsze było mnóstwo osób. Zdradzę Ci ją! Wszystkie owe miejsca charakteryzowała jedna rzecz – miejsca bez słów sprawiały, że wyciągało się telefon i robiło temu lub z tym czymś zdjęcie. Witryny, dekoracje, sposób realizowania usług, „małe rzeczy”, … itp.

UWAGA! Każdy coś takiego ma.
Doceń siebie, swoje zasoby i do dzieła!

Tu nie liczy się cena, a kreatywność. Często zwykły napis na lustrze w łazience „cześć ślicznotko” wywołuję uśmiech, czyli EMOCJE, a to właśnie one najlepiej sprzedają. 

Tak samo na głośniej konferencji #SeeBlogers stanowisko #Indigo zdominował o konkurencję. Dlaczego?
Na ich stanowisku były cztery instalacje, każde z innym motywem – każda z takim motywem, na którym chce się zrobić zdjęcie. To było jedyne stanowisko, gdzie non stop były kolejki. Kolejki, które docelowo zapewniły duży ruch w sieci. W końcu targi/konferencje, gdzie się wystawiamy, bo o nich teraz mowa, powinny dać nam rozgłos. To jeden z głównych celów jaki stawia sobie każda firma. A jak Ty o to dbasz? I jak wspierasz szepty o Twojej marce przez elementy instagramowe? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pamiętaj, że INTERNET – pozwala nam działać na SKALĘ! I to jest często pierwsze i główne zródło konkatu naszego klienta z marką. Tu też potrzebujesz „ruch”. Korzystaj z jego zasobów i w szczególności narzędzi takich jak Instagram.
Pytanie, czy podążasz za zmianą, która jest pewna, nieunikniona i stricte związana z ROZWOJEM?!
Czy pasujesz? Automatycznie zwalniając swój biznes?

Wybór jest po Twojej stronie – decyduj mądrze.

 

 

Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji oraz sposobów jak dostrzec u siebie w firmie swoje elementy WOW! oraz zasoby zapraszam do mojej książki Beauty Book, gdzie opisuje 4 filary biznesu (PR, Obsługa Klienta, Zespół i Produkt) wskazując propozycje, co w każdym z tych obszarów może zostać naszym wyróżnikiem. Książka dostępna jest na stronie: www.aleksandradworska.pl/produkt/beauty-book/

Aleksandra

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts