DLACZEGO POWINNAŚ POKAZYWAĆ SWÓJ ZESPÓŁ

Często zdarza się, że właścicielki salonów beauty opowiadają mi o pełnych grafikach tylko u siebie, a ich pracownice odczuwają brak klientów.

Dlatego chcę podzielić się z Tobą trzema prostymi wskazówkami, które pomogą zapełnić grafik zespołowi.

1. Pokazuj swój zespół w pracy

Poproś klientkę, czy podczas wizyty możesz pokazać pracownika przy pracy. Chodzi  tylko o pracę,  bez pokazywania klientki czy jej twarzy, gdyż często wymaga to osobnej zgody i nie zawsze jest pozytywnie traktowane przez klientki. Wypróbuj zaledwie uchylenie drzwi, aby pokazać swojego pracownika wykonującego zabieg. Najlepiej zrób to na zaprzyjaźnionych klientkach. Tym pokażesz, że w Twoim salonie pracuje więcej osób niż tylko właścicielka.

2. Pokazuj  rezultaty prac

Wstawiaj na social media zdjęcia wykonanych przez pracowników usług i podpisuj je imieniem i nazwiskiem. Opisz zdjęcia tak, aby podkreślić, że prace są piękne i zostały wykonane przez konkretną osobę z zespołu. To pokaże, że salon kosmetyczny ma dobre specjalistki i zachęci klientki do skorzystania z usług danego pracownika.

3. Poddaj się zabiegom wykonywanym przez swoich pracowników

Ty jako właścicielka i autorytet dla klientek powinnaś dawać przykład. Dziel się w social mediach relacją krok po kroku z zabiegu wykonanego przez Twojego pracownika na Tobie. Rekomenduj daną osobę i pokazują proces usługi, estetykę i czystość pracy. Twoje zaangażowanie i zainteresowanie daną osobą i daną usługą przyciągnie uwagę klientek.

Dodatkowy TIP:

Jeśli zatrudnisz nową osobę, promuj zabiegi, które ona wykonuje poprzez udzielanie zniżek. Nie musisz mówić, że jest to nowa osoba. Mów o nowej usłudze jako o genialnym zabiegu, który uzupełnia portfolio Twoich usług. Skup się na jakości wykonania zabiegu przez nową specjalistkę, a nie na tym, że to nowa osoba.

📝🤍 Zadanie dla Ciebie:

Mów głośno o swoim zespole i pokazuj go, abyś sama nie musiała pracować 12 godzin na dobę. Własny biznes to nie tylko praca, ale także wspólny rozwój i dzielenie się obowiązkami. Działajcie razem na rzecz zapełnienia grafiku każdego pracownika.


ZAPISZ SIĘ PO WIĘCEJ WIEDZY: https://beautyboss.pl/beautynews

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts