KUP TERAZ
179,00 zł
Masz już dość zapraszania znajomych na usługi cichego klienta i w odpowiedzi słów „było ok”? Mam na to rozwiązanie!
Na podstawie 5 etapów obsługi klienta:
rozbijam kluczowe i drobne obszary, na które warto zwracać uwagę będą na usłudze beauty. Łącznie prawie 150 pytań, na które, gdy otrzymamy odpowiedz od „cichego klienta” będziemy mieli wskazane jasne obszary do zmiany i pracowania nad nimi.
Ten dokument to także świetna autorefleksja czy dbamy o wskazane obszary/zachowania w salonie. Kolejno wdrożenie zasugerowanych aspektów w audycie w życie, a później zaproszenie „gościa” aby na podstawie tych punktów zrobił Wam audyt, pomoże szybko i efektywnie rozwijać biznes beauty.
Wybitna obsługa klienta to coś co nas wyróżnia, a z tym audytem będziesz wiedziała na co jeszcze bardziej zwracać uwagę.
Poznaj ze mną swoją mocne i słabe (szybko do poprawy) strony biznesu! Ciężko nam będzie się zmieniać i rozwijać, jak nie wiemy, w jakim kierunku iść. Pomogę Tobie w analizie swojego standardu obsługi klienta.
Idealnym uzupełnieniem tego dokumentu jest webinar „WYBITNA OBSŁUGA KLIENTA” lub dokument „STANDARD OBSŁUGI KLIENTA” także dostępny na stronie www.beautyboss.pl/sklep
BeautyBoss
Aleksandra Mazalon
NIP: 9532763938
Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Aleksandry Mazalon newslettera zawierającego treści informacyjne i marketingowe dotyczące portalu beautyboss.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts
Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts