Audyt cichego klienta

KUP TERAZ

179,00 

Poznaj ten produkt:

DOKUMENT: Audyt cichego klienta

Prawie 150 podpunktów, na które warto zwracać uwagę będąc „cichym klientem w salonie”.

Masz już dość zapraszania znajomych na usługi cichego klienta i w odpowiedzi słów „było ok”? Mam na to rozwiązanie!

 

Na podstawie 5 etapów obsługi klienta:

  1. Umówienie wizyty
  2. Gość w salonie
  3. W trakcie wizyty
  4. Zakończenie wizyty
  5. Kontakt po zabiegu

rozbijam kluczowe i drobne obszary, na które warto zwracać uwagę będą na usłudze beauty. Łącznie prawie 150 pytań, na które, gdy otrzymamy odpowiedz od „cichego klienta” będziemy mieli wskazane jasne obszary do zmiany i pracowania nad nimi.

 

Ten dokument to także świetna autorefleksja czy dbamy o wskazane obszary/zachowania w salonie. Kolejno wdrożenie zasugerowanych aspektów w audycie w życie, a później zaproszenie „gościa” aby na podstawie tych punktów zrobił Wam audyt, pomoże szybko i efektywnie rozwijać biznes beauty.

Wybitna obsługa klienta to coś co nas wyróżnia, a z tym audytem będziesz wiedziała na co jeszcze bardziej zwracać uwagę.

Poznaj ze mną swoją mocne i słabe (szybko do poprawy) strony biznesu! Ciężko nam będzie się zmieniać i rozwijać, jak nie wiemy, w jakim kierunku iść. Pomogę Tobie w analizie swojego standardu obsługi klienta.

 

Idealnym uzupełnieniem tego dokumentu jest webinar „WYBITNA OBSŁUGA KLIENTA” lub dokument „STANDARD OBSŁUGI KLIENTA” także dostępny na stronie www.beautyboss.pl/sklep

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts