Akademia Beauty Boss skierowana jest do przedsiębiorczych kobiet
z branży beauty, które pragną nie tylko rozwijać swój biznes, ale także zbudować silną społeczność i podnieść jakość usług świadczonych przez ich salony.
Jest to 12 webinarów 1,5h na żywo (OPCJA 01) lub 12 webinarów 1,5h na żywo oraz grupa MASTERMIND (OPCJA 02)
SPRAWDŹ, CO CIĘ CZEKA PRZEZ 12 TYGODNI:
- Strategia marki
- Wybitna obsługa klienta
- PR zewnętrzny (działania poza salonem)
- PR wewnętrzny i materiały reklamowe
- Efektywne Social media
- Narzędzia sprzedażowe
- Systemy wypłat
- Zarządzanie i angażowanie zespołu w życie salonu
- Delegowanie zadań
- Pozyskiwanie partnerów i ambasadorów marki
- Sytuacje z trudnym klientem
- Kalendarz świąt w branży beauty
12 WEBINARÓW PO 1,5H / PONIEDZIAŁKI GODZ. 19.00-20.30
WEBINAR 01:
Zasady BeautyBoss. Wstęp do strategii salonu. Wyróżniki marki. Omówienie zasobów marki.
WEBINAR 02:
Ustalenie rentowności salonu, koszty stałe i koszty zmienne. Niezbędne narzędzia. Analiza oferty, czasu usług, ceny zabiegów.
WEBINAR 03:
Doskonała znajomość usług, produktów i ich atutów, czyli jak idealnie mówić tak by sprzedać. Narzędzia na sprawdzanie wiedzy zespołu.
WEBINAR 04:
Analiza social media. Trendy, inspiracje, plan działania.
WEBINAR 05:
Zespół: ustalenie zasad i zadań w zespole. Standardy stanowisk, check listy zadań – jak je tworzyć i na co zwracać uwagę?
WEBINAR 06:
Zespół: jak zarządzać zespołem. Schemat prowadzenia zebrań. Dawanie informacji zwrotnej itp. Angażowanie zespołu w życie salonu, pomysły na zadania w czasie wolnym, rekrutacja.
WEBINAR 07:
Zespół: motywacja pracowników, celebrowanie urodzin, system nagród i weryfikacji pracy. Systemy motywacyjne i prowizyjne.
WEBINAR 08:
Wybitna Obsługa Klienta: „beauty plan” jak go tworzyć, sprzedawać i zadbać o dodatki do usługi (m.in.: zasady zdrowej skóry, zalecenia po zabiegowe). Omówienie 6 etapów obsługi klienta i najczęściej popełnianych błędów.
WEBINAR 09:
Wybitna Obsługa Klienta: gość w trakcie wizyty. Karta klienta i jej moc, kluczowe pytania sprzedażowe. Trudny klient w salonie, case study.
WEBINAR 10:
Wybitna Obsługa Klienta: komunikacja z klientem i w zespole. Jak rozczytać klienta? Jak rozmawiać z klientem? Jakie tematy wspierać, a jakich unikać? STRUCTOGRAM – psychologia osobowości.
WEBINAR 11:
Pozyskiwanie Partnerów i influenserów do współpracy. Najważniejsze zasady i pomysły. Organizacja eventów w miejscu beauty.
WEBINAR 12:
Kalendarz świąt, w jakie warto się angażować w ciągu całego roku.

JEŚLI:
- Jesteś właścicielem miejsca beauty
- Startujesz w branży
- Masz już salon, ale brakuje Tobie pomysłów
- Jesteś otwarta na bezpośrednią informację zwrotną
- Lubisz dzielić się wiedzą
- Jesteś gotowa z tygodnia na tydzień wdrażać wiedzę
- Chcesz otrzymać gotowe rozwiązania pod swoje potrzeby
- Jesteś gotowa na duże, lepsze zmiany
- Chcesz poprawić funkcjonowanie salonu
- Jesteś gotowa na wprowadzenie standardów
- Chcesz zacząć mówić do kamery i zarabiać przez Instagram
- Planujesz zmiany w sprzętach i produktach
AKADEMIA JEST DLA CIEBIE
DOŁĄCZ JUŻ DZIŚ!
Są dwie opcje uczestnictwa:
❤️ OPCJA 1:
12 webinarów, czyli kluczowych lekcji dla każdej BeautyBoss (lekcje będą zapisane). Dedykowane dla każdej właścicieli i managerki miejsca beauty. Również ogrom wiedzy wyciągną z tych webinarów osoby planujące otworzyć biznes czy będących dopiero na początku drogi z branża beauty
➡️WEBINARY poniedziałki godz. 19.00-20.30
LINK: https://beautyboss.pl/akademia-beautyboss/
Ps na hasło: prezent10 – czeka rabat -10%
❤️ OPCJA 2:
12 webinarów + 12 mastermind i to jest totalny SZTOS❤️???? dedykowany dla właścicieli i managerów miejsc beauty, którzy mają min. 3 osoby zespół. To kluczowy warunek. W grupie może być TYLKO jedna osoba z danej miejscowości więc dbam o całkowity komfort i przestrzeń do wypowiedzi dla każdego.
➡️WEBINARY poniedziałki godz. 19.00-20.30
➡️MASTERMIND środy godz. 9.00-10.30
LINK: www.beautyboss.pl/akademia
Aleksandra