Jakie słowa powinny się znaleźć w słowniku salonu?

Dbaj o słowa, jakie się pojawiają w Twoim miejscu beauty! Niby nic ważnego, inny synonim – a może mieć znaczące znaczenie.

 

Co mam na myśli? Omówię na przykładzie ze słowem KLIENT.  To słowo kojarzy się z osobą, która przychodzi, płaci pieniądze i wychodzi. Tu nie ma miejsca na budowanie relacji i podbijania usługi premium. Idealnym zamiennikiem jest słowo GOŚĆ lub PACJENT.

 

W końcu jak wiele salonów w wyróżnikach wypowiada, że tworzy miłą, rodzinną atmosferę – pokaż to w czynach. W końcu, jak zapraszasz znajomych na kolacje do domu to mówisz, że przyszli goście! Korzystaj z odpowiednich słów także w swoim miejscu beauty.

Zadbaj o słownik! Jakie słowa polecam wdrożyć, a inne wyeliminować?

 

  • GOŚĆ zamiast klient.
  • Consierge lub Opiekun Klienta zamiast recepcjonista.
  • VIP room zamiast poczekalnia.
  • Wartość zabiegu zamiast cena.
  • Plan zabiegowy zamiast zabieg.
  • Beauty Plan zamiast rozpisane pielęgnacja.
  • Garderoba zamiast szfa lub wieszak.
  • Autorski demakijaż spa zamiast zmycie make up.
  • Rytuał zamiast zabieg (w przypadku zabiegów relaksacyjnych)

Mała zmiana, mająca na wielkie znaczenie!

Jak o to dbasz u siebie?

 

 

Jeśli szukasz więcej pomysłów jak mówić o sowim miejscu beauty zachęcam Cię do zapoznania się z ebookiem o tworzeniu treści, z którego dowiesz się:

 

– czym jest storytelling i dlaczego warto postawić na niego w branży beauty?

– jak wyznaczyć grupę odbiorców, aby skuteczniej do niej docierać?

– dlaczego słowa kluczowe są tak ważne i w czym właściwie Tobie pomagają?

– jak stworzyć niesamowitą historię marki oraz jego serca, czyli właściciela?

– o praktycznych rozwiązaniach oraz narzędziach, które pomogą Ci w stworzeniu krótkich oraz długich opisów salonów;

– jakich błędów nie popełniać tworząc opisy i jak się od nich uchronić na przykładzie konkretnych rozwiązań?

Dodatkowo w poszczególnych rozdziałach czekają na Ciebie praktyczne wskazówki oraz przykłady, które możesz wdrożyć przy tworzeniu unikalnych opisów.

 

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts