JEŚLI ZASTANAWIAŁAŚ SIĘ JAK POLECAĆ PRODUKTY

Polecając produkty odwołuj się do własnego doświadczenia. Przedstawiając klientce produkt powinnaś:

znać jego skład

działanie poszczególnych składników

markę i uzasadnić dlaczego wybrałaś ją do zabiegów w swoim salonie oraz

odnieść się do własnego doświadczenia konsumenckiego 

Na przykład:

“Osobiście bardzo lubię ten produkt, bo ma satynową konsystencję”

”Ten produkt jest moim ulubionym etapem pielęgnacji”

“Ostatnio poleciałam go mojej mamie i przyjaciółce”

Podkreśl dlaczego korzystasz z danego produktu. Używaj swobodnych wypowiedzi i naturalnych argumentów, aby nie były to sztywne regułki lub cytowanie ulotki produktu.

Mów o tym, co odnosi się do Twojego doświadczenia.

Jeśli nie posiadasz doświadczenia, którym mogłabyś podzielić się z używania jakiegoś produktu:

– Polecam sprawdzenie produktu na tyle ile się da, nawet na dłoni, abyś mogła odnieść się chociaż do barwy, konsystencji, zapachu. 

– Otwórz 2-3 produkty w danym miesiącu, aby używać je jako dodatek do zabiegów, dzięki temu cały zespół namacalnie poznaje dany produkt i łatwiej będzie mu dzielić się informacjami i doświadczeniem, niż tylko tym, że ma ładne opakowanie i dobry skład.

Organizuj wewnętrzne konkursy dla swoich pracowników na najlepszą sprzedaż produktów, w których nagrodami są właśnie te produkty, które posiadasz w sprzedaży detalicznej.

Spraw, aby Twoje pracownice miały we własnej kosmetyczce jak najwięcej produktów, które mogą polecać klientkom, aby dzielenie się doświadczeniem było naturalne i autentyczne. 

Aleksandra Dworska

Ekspertka w kreowaniu silnych marek w branży beauty, pasjonująca się optymalizacją i luksusem w budowaniu strategii salonów. Napisz, a pomogę rozwinąć Twój biznes beauty: aleksandra@beautyboss.pl 

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts