Beauty Boss
Niestandardowa Obsługa Klienta
  • Jakie etapy są kluczowe w procesie Obsługi Klienta i na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę?
  • Jak powinien wyglądać standard Obsługi Klienta w Twoim salonie?
  • Co zrobić by goście do nas wracali i bezinteresownie polecali nas dalej?
  • Jak w pełni wykorzystać swoje zasoby i zaangażowanie?
  • Z jakich narzędzi korzystać by zyskać cenny czas?

Na te i wiele innych pytań będę odpowiadać na szkoleniu pełnym praktycznych rozwiązań.

Pomogę Ci stworzyć unikatowe standardy dla Twojego salonu! 

Gotowa na wprowadzenie standardów, wpływających na efekty WOW! i zadowolenie Twoich klientów?

Każdy ze szkolenia wyjdzie z gotowym skryptem Obsługi Klienta możliwym do zastosowania od zaraz w swoim miejscu #Beauty.
Weźmiemy pod lupę poszczególne etapy zaczynając od:

I Etap

  1. kontakt przez social media / email / www
  2. rozmowa telefoniczna

II Etap

  1. gość w salonie
  2. w trakcie zabiegu

III Etap

  1. zakończenie
  2. tematu budujące RELACJE

Czas trwania: 4h
Szkolenie dedykowane dla zespołów i grup otwartych.

Chcesz poznać więcej szczegółów? Zadzwoń do mnie +48 666 335 393 lub napisz mi o swoich potrzebach na ola.dworska@gmail.com.

Do usłyszenia!
Aleksandra Dworska