JAK PROWADZIĆ SOCIAL MEDIA SALONU, GDY NIE MASZ NA TO CZASU?

Koniec roku w salonach beauty to okres wytężonej pracy. Ale i w innych miesiącach masz całe mnóstwo obowiązków: układanie grafików pracy, robienie opłat, analizowanie sprzedaży, porządkowanie dokumentacji.

I nawet, jeśli zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważną rolę odgrywają dziś social media, to siłą rzeczy przygotowanie postów zwykle ma najniższy priorytet. No bo przecież obserwujący z Facebooka czy Instagrama wybaczą, ale urząd skarbowy niekoniecznie.

Tak, obserwujący wybaczą, o ile… w ogóle będą o Tobie jeszcze pamiętać. Stali klienci, którzy pojawiają się u Ciebie regularnie, być może nie potrzebują tak bardzo Twojej aktywności internetowej. Ale pozyskiwanie nowych klientów to często powolne dokładanie kolejnych cegiełek (z czego możesz nawet nie zdawać sobie sprawy). Jeśli ktoś już zauważył Cię w sieci, polubił post albo zaobserwował Twój profil, to jest znacznie bliżej zostania stałym, dochodowym klientem.

Szkoda byłoby to zaprzepaścić, dlatego warto tworzyć posty regularnie, zapraszać na zabiegi, pokazywać swoje usługi. I na szczęście jest sposób na to, by tworzyć estetyczne, efektywne publikacje przy minimalnych nakładach własnej pracy i czasu. To wszystko dzięki Booksy Biz!

Kreator Postów Social Media to wbudowane narzędzie Booksy Biz, które umożliwia błyskawiczne tworzenie atrakcyjnych postów o odpowiednim formacie, ze wszystkimi potrzebnymi informacjami, które pozwolą klientkom szybko i wygodnie umówić wizytę w Twoim salonie.

Jeśli chcesz, wszystko zrobi za Ciebie – wystarczy wybrać jedno z proponowanych zdjęć i właściwie od razu możesz zapisać grafikę, bo link do Twojej wizytówki i pasujący tekst zostaną dodane automatycznie. Sprawę dodatkowo ułatwia fakt, że zdjęcia podzielone są tematycznie na kategorie.

Wolisz mieć większy wpływ na swoją publikację? Proszę bardzo – dodaj własne zdjęcie, które zostanie przycięte do wybranego formatu, wpisz tekst, wklej logo swojego salonu. Kilka minut i gotowe! Posty stworzone w aplikacji mobilnej możesz od razu udostępnić na swoim profilu.

Jeżeli zdajesz sobie sprawę z roli social mediów we współczesnym marketingu, z pewnością zaciekawi Cię jeszcze jedna funkcja Booksy – integracja z platformami społecznościowymi. Jeśli ktoś już zauważył Cię w sieci, polubił post albo zaobserwował Twój profil, jest duża szansa, że zainteresuje go Twoja oferta. Skróć drogę do rezerwacji, a zdobędziesz klienta. Dzięki integracji Booksy z Facebookiem i Instagramem ta droga kończy się właśnie tu – bo umawiać wizyty można bezpośrednio na Twoim profilu w social mediach.

Booksy Biz to kompleksowe narzędzie, z którym będziesz wygodnie zarządzać zespołem, zadbasz o marketing salonu, poprawisz sprzedaż. To jednak nie wszystko – obecność na najpopularniejszej w Polsce platformie do rezerwacji wizyt zapewni Ci także nowych klientów! Zacznij korzystać z Booksy za darmo już teraz.

Wypróbuj Booksy!

System do zarządzania salonem BOOKSY, DLA NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW na hasło: BeautyBoss masz opcje skorzystania z promocji 3+3, czyli płacąc za 3 miesiące, dostajesz 6. 

LINK: https://booksy.com/blog/pl/beautyboss/

Aleksandra Mazalon

Przez wiele lat pracowałam na stanowiskach managerskich pełniąc funkcje zarządzające. Zajmowałam się marketingiem i PR, później budowałam od podstaw spa – poznając jak ważne jest dążenie do celu, mimo zmagań z wieloma przeciwnościami spotykającymi #BeautyBoss przy otwieraniu i prowadzeniu biznesu.

Moim ulubionym miejscem inspiracji są Stany Zjednoczone. Co roku staram się spędzać tam kilka miesięcy odwiedzając miejsca beauty, m.in. w Nowym Jorku czy w Miami. Bardzo interesuje mnie model rozwoju tego biznesu, pomysły i realizacje. Uwielbiam zdobywać doświadczenie i móc potem dzielić się wiedzą.

Czytaj też:
Śledź BeautyBoss: