Opis
Najcenniejsze są pomysły! Podzielę się nimi z Tobą, aby Twój biznes szybciej się rozwijał. W załączonym dokumencie PDF czekają na Ciebie sprawdzone rozwiązania
podnoszące efektywność i zyski salonu
Podzieliłam inspiracje na 4 działy, nawiązując do 4 filarów biznesu beauty:
- PR zewnętrzny – wszystkie inicjatywy, które dzieją się poza siedzibą firmy (sieć, strona www, Facebook, Instagram, eventy, wydarzenia, współprace) to w 90% przypadków pierwsza styczność potencjalnego klienta z firmą.
- PR wewnętrzny – wszystko to, co dzieje się po przekroczeniu progu salonu. Podczas tworzenia przestrzeni salonu ważne jest to, aby odnosić się do emocji, bo tylko dzięki nim możemy wpływać na klienta.
- Obsługa klienta – postaw na niestandardową obsługę klienta wykorzystując zasoby, które już dziś masz! Spraw by goście o Twoim miejscu mówili, wracali i bezinteresownie polecali je dalej.
- Zespół – jeden z głównych fundamentów każdej z firmy. Pamiętaj o jasnych zasadach, by komunikacja nie szwankowała i za każdym razem podkreślaj, że to cały zespół buduje firmę, a nie jedna osoba. Czy chcesz być jej częścią?
Pamiętaj, że w każdej inicjatywie jaką podejmujemy najważniejsze jest dodanie RUCHU nawiązującego do emocji. Na podstawie swojego doświadczenia, współpracy z salonami w Polsce i USA, spisałam dla Ciebie konkretne i proste rozwiązania do wdrożenia w Twoim miejscu beauty.
Uzupełnij ze mną swoją CHECKLISTĘ!